חוזר לישראל: נייג'ל האסלביינק סיכם לעונה אחת בבני סכנין

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | דני מרון

טיוטת חוזה נשלחה לאקס הפועל באר שבע, שצפוי לנחות בארץ ביום שישי על מנת לחתום. במועדון פועלים במרץ לצרף שחקן התקפה נוסף וארשיד שוב על הפרק לאחר שרעננה הסכימה להפחית את דמי ההשאלה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

רכש משמעותי מאוד לבני סכנין, שהכריזה היום (שלישי) על צירופו של נייג'ל האסלביינק, שסיכם רשמית לעונה אחת וינחת בישראל ביום שישי הקרוב על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בשורות העולה החדשה.

האסלביינק, אקס הפועל באר שבע שכבר מזה מספר ימים מקיים מרתון שיחות מול אנשי המועדון מהמגזר, היה בראש רשימת הרכש של המאמן החדש ניסו אביטן ובמועדון ציינו הבוקר כי כבר נשלחה טיוטת חוזה לשחקן.

כזכור, בחודש אפריל האחרון האסלביינק עזב את ב"ש מסיבות אישיות שנתיים לפני תום חוזהו ומאז לא מצא קבוצה. ההולנדי, שנרכש מק"ש תמורת יותר מ-1.5 מיליון יורו, הבקיע 14 שערים וסיפק שמונה בישולים ב-64 הופעות בבירת הנגב.

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | דני מרון

מעבר לכך, מעוניין אביטן לצרף שני שחקנים נוספים – קשר אחורי זר ושחקן התקפה. המאמן רוצה שחקן התקפה ישראלי ולאחרונה הוצעו לקבוצה גם אלמוג בוזגלו מהפועל חיפה וגם מוחמד שכר מהפועל קריית שמונה, כאשר גם אופציית כארם ארשיד עדיין על הפרק. ברעננה כבר הסכימו להפחית את דמי ההשאלה של השחקן והדבר עשוי להפוך אותו למועמד מוביל מבחינתו של מאמן סכנין, שאימן אותו בשנה שעברה בקבוצה מהשרון.

כידוע, בני סכנין יצאה בשבוע שעבר לדרך חדשה עם הגעתו של אביטן במקומו של אלדד שביט שהתפטר והמשימה הראשונה שלו ושל שחקניו תהיה לצבור נקודות ראשונות העונה, כאשר יתארחו אצל הפועל באר שבע ביום שני.

לאביטן מצפה סדרה של משחקים קשים כבר בתחילת דרכו במועדון, מכיוון שגם לאחר המשחק נגד מחזיקת הגביע מצפים לקבוצה מפגשים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב. במועדון מבינים שהסגל הקיים לא יספיק להישארות בליגה וכפי שפרסמנו לראשונה, המגן חגי גולדנברג הצטרף וצפוי לעבור בבקרה עד המשחק.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

בפן המקצועי, בסכנין ממשיכים לסבול מפציעות ומעבר לעלי עותמאן ובהג'ת בשיר שבוודאות לא יהיו בסגל מול באר שבע, גם החלוץ אוסאמה חלאיילה נפצע באימון ונמצא בספק למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי