נחתם הסכם היסטורי בין מנהלת הליגה למקבילתה באיחוד האמירויות

ארז כלפון
ארז כלפון | מנהלת הליגות

במנהלת בישרו על שיתוף פעולה שיכלול השקעות בטכנולוגיות ספורט, סיוע הדדי במציאת נותני חסות, מיזמים חברתיים וקיום משחקי ידידות: "הסכם שישיק מערכת יחסים ארוכה של חברות", בירך אל-ג'וניבי

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל בישרה הבוקר (שלישי) על הסכם היסטורי, חוזה ראשון מסוגו שנחתם בספורט הישראלי: אחרי שדיא סבע כבר עבר לקבוצת אל נאסר מדובאי ומכבי חיפה הודיעה על משחק ראווה שייערך באבו דאבי נגד אל עין, כעת המנהלת בראשות ארז כלפון חתמה עם מקבילתה באיחוד האמירויות על חוזה לשיתוף פעולה.

טקס מעמד החתימה, שנערך הבוקר, נעשה באמצעות חתימה מרחוק ובמהלכו בירכו יושבי הראש על ההבנות. שיתוף הפעולה יכלול סיוע הדדי במציאת נותני חסות, השקעות בטכנולוגיות הקשורות בתחום הספורט, בחינת ביצוע משחקי ידידות, מיזמים חברתיים שונים, חילופי ידע וכן הלאה כאשר בכוונת הצדדים להיפגש בהקדם מתוך כוונה לקדם יוזמות אלו לכדי ביצוע.

ארז כלפון אמר במהלך הטקס: "האהבה לכדורגל חוצה דתות, מגזרים ועמים ויש לנו את היכולת להשתמש בו ככלי לבניית קשרים ולשבירת חומות בין אנשים, מכל המינים, ומכל הסוגים. אני גאה ונרגש ליטול חלק במעמד זה בו אנו חותמים על הסכם אשר יהווה גשר בין הכדורגל הישראלי לכדורגל באיחוד האמירויות. גשר זה לא יגשר רק בין מועדוני הכדורגל, אלא יהווה פלטפורמה לשורה של יוזמות, שיתופי פעולה כלכליים, טכנולוגיות ומעל הכל יהווה בסיס לפיתוח קשרים חבריים ותרבותיים של אנשים משתי המדינות".

היו"ר המקביל עבדאללה אל-ג'וניבי הודה לארז כלפון בטקס: "בעקבות הצעד הגדול בו נקט מנהיגנו אנו שמחים להודיע על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם מנהלת הליגות לכדורגל בישראל. הסכם זה יתרום לקידום השלום האיזורי ויחזק, באמצעות הכדורגל, את שיתופי הפעולה והחברות בין שתי המדינות. ההסכם יתרום לקידום הארגונים והכדורגל בשתי המדינות באמצעות שיתופי פעולה, סדנאות, החלפת ידע, מחקר ושיתופי פעולה בהיבטים הטכניים והניהוליים . בכוונתנו ליזום פעילויות משותפות בין שני הארגונים בכדי להבטיח שיתוף פעולה כלכלי, מסחרי וטכנולוגי בין הארגונים. אנו ממתינים בקוצר רוח לפגוש אתכם ולהחל בפרויקט אשר ישיק מערכת יחסים ארוכה של חברות ושיתופי פעולה".

הסכם היסטורי עם מנהלת הליגה
הסכם היסטורי עם מנהלת הליגה | מנהלת הליגות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי