בכר תרגל מערכים שונים כהכנה למכבי תל אביב, עסקת שועה נחתמה

ברק בכר | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

מכבי חיפה ניצחה 0:4 את נוף הגליל, רודריגס צפוי לקבל תפקיד משמעותי בשל העובדה כי יכול לשחק כבלם. כחלק מהשת"פ שהוכרז עם אל עין, עשוי להיערך טורניר בהשתתפות מספר קבוצות. וגם: החלוץ עבר רשמית לבית"ר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) חזרה גנרלית לקראת חידוש ליגת העל ומשחק הבית מול האלופה מכבי תל אביב ביום שני, כאשר ניצחה 0:4 את נוף הגליל במשחק אימון. כזכור, הירוקים חזרו בשבוע שעבר ממחנה האימונים בסרביה וקיוו לערוך עוד שני משחקי אימון בישראל, אך התאפשר רק משחק אימון אחד שנערך אחר הצהריים בכפר גלים.

במהלך הניצחון ניסה המאמן ברק בכר לתרגל שתי שיטות לקראת המשחק מול הצהובים, בעיקר את מערך שלושת הבלמים ושיטה נוספת תכלול קישור מעובה. ההערכה היא כי חוסה רודריגס יפתח במשחק נגד האקסית שלו, לאחר שהצטיין במחנה בסרביה.

לזכות רודריגס גם העובדה כי בעברו כבר שיחק מספר משחקים כבלם, כך שהוא עשוי להיות אחד משחקני המפתח במשחק. החלטה נוספת שתעמוד בפני בכר היא בשער, שם קיימת התלבטות בין ג'וש כהן שחזר רק השבוע להתאמן באופן מלא לבין עומרי גלזר שהצטיין במשחקי האימון האחרונים.

רודריגס. עשוי להיות שחקן מפתח נגד מכבי ת"א | האתר הרשמי של מכבי חיפה

החלוץ ניקיטה רוקאביצה שהיה פצוע בשבוע שעבר ושיחק מחצית במשחק האימון הפנימי ביום שישי, ישותף גם מול נוף הגליל וצפוי לפתוח. "יש לנו קבוצה טובה וסגל רחב ואיכותי ולכן יש מספר התלבטויות לבכר וכאב ראש חיובי", אמרו במועדון.

במקביל, בכרמל עוסקים בשיתוף הפעולה עליו הכריז הנשיא יעקב שחר עם המועדון אל עין מאיחוד האמירויות. בנוסף למשחקי ראווה שצפויים להיערך באבו דאבי ובסמי עופר, ישנו רעיון להקים את טורניר השלום בין מספר קבוצות בישראל לבין מועדונים באמירויות.

אגב, מכבי חיפה אישרה הבוקר כי עסקת ירדן שועה הושלמה סופית והוא רשמית שחקן בית"ר ירושלים. על אף שהתאמן עם בית"ר ירושלים בימים האחרונים, נדרש שועה לחתום על סיום חשבון מול מכבי חיפה – משמע שאין לו דרישות כלפי המועדון ולהיפך. לאחר מכן, חתמו בכרמל על טופס השחרור.

סמי עופר
טורניר שלום בהשתתפות קבוצות ישראליות ומהאמירויות בסמי עופר? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי