Sport1 Banner

מוכנה לבית"ר: 1:3 להפועל ת"א על הנבחרת הצעירה

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

האדומים ערכו ניסוי כלים אחרון לקראת חזרת ליגת העל נגד הצהובים (שבת, 19:45 בספורט2), דוידה, קוטליה כבשו לטובת האדומים, בתוספת שער עצמי של ג'אבר. חליחל איזן זמנית. ראשי המועדון שוקלים להחזיר את ורמוט

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה הערב (שלישי) משחק הכנה אחרון לקראת חזרת ליגת העל, כשניצחה 1:3 את הנבחרת הצעירה באצטדיון רמת גן. אושר דודיה ולאבן קוטליה, בתוספת שער עצמי של כארם ג'אבר, כבשו לזכות האדומים. עבדאללה חליחל איזן זמנית. בשבת הקרובה תארח הפועל ת"א את בית"ר ירושלים (החל מ-19:45, ישיר בספורט2) במסגרת המחזור הרביעי.

במשחק הערב, במהלך דקות הסיום של המחצית הראשונה, שהייתה שקולה, הצליח דוידה למצוא את הרשת לאחר מסירה של עמרי אלטמן. בחצי השני הוחלפו רוב השחקנים במגרש. מבצע יפה של יפה דור תורג'מן סידר לחליחל את השוויון. מנגד, מהלך אישי של אופק עובדיה הוליד את השער העצמי של ג'אבר ושער נהדר של קוטליה הגאורגי חתם את התוצאה.

במשחק נגד הירושלמים ייכללו בסגל לראשונה העונה אדי גוטליב ודן עזריה, שעברו ברשות לבקרה התקציבית לאחר שכל הערבויות הכספיות הנדרשות הועברו. גוטליב צפוי לפתוח ולערוך בכורה מחודשת במדים האדומים, אחרי עונה לא מוצלחת באורנבורג מהליגה רוסית.

קלינגר. ניצח את הנבחרת הצעירה לפני בית"ר ירושלים | לירון מולדובן

בנוסף לגוטליב, שחקן נוסף שלאחרונה בוחנים ראשי המועדון אפשרות להחזירו לקדנציה רביעית הוא הקשר גילי ורמוט, שלא ימשיך בקבוצת נעוריו הפועל חיפה. לחזרה של ורמוט מתנגדים רוב אוהדי הפועל תל אביב ובראשם ארגון "האולטראס" בשל מעברו למכבי תל אביב מיד לאחר הדרבי התל אביבי בפברואר 2015, אולם בהנהלה הבהירו כי רק אם הצוות המקצועי בראשות משה סיני וניר קלינגר יאשר את המהלך, הם יחלו בשיחות עמו למרות התנגדות האוהדים.

כזכור, ורמוט היה קרוב לשוב להפועל תל אביב כשזו ירדה לליגה הלאומית, אבל בסופו של דבר הקשר לא נענה להצעת המועדון, נשאר במכבי חיפה ושנה לאחר מכן חצה את הכביש ושב להפועל חיפה.

לא יחזור להפועל תא. ורמוט
ישוב להפועל תל אביב? גילי ורמוט | צילום: דני מרון
עוד באותו נושא: אדי גוטליב, גילי ורמוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי