במנהלת אישרו: איתיחאד ופליי אמירייטס עשויות לבצע השקעת עתק

דור פרץ, עידן ורד | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מו"מ מתנהל מול שתי חברות התעופה שעשויות להשקיע עשרות מליונים. הן כבר השקיעו ב-MLS ובליגה האסייתית. במנהלת הבהירו: "הסכם הנורמליזציה יכול להכניס המון כסף לספורט הישראלי"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה אישרו הלילה את הפרסום הבלעדי אתמול בספורט1, לפיו במהלך הימים האחרונים החלו מגעים עם חברות התעופה פליי אמירייטס, שמשקיעה בין היתר גם בארסנל, ואיתיחאד איירווייז, שמשקיעה בין היתר גם במנצ'סטר סיטי, על מנת שאלה ישמשו כספונסר הראשי של ליגת העל.

מתברר כי מי שיזם את המהלך הוא היו"ר ארז כלפון, שהקשרים שצבר במהלך השנים בתחום הכלכלי הובילו ליצירת קשר עם שתי חברות הענק. חברות התעופה נמצאות בשפל חסר תקדים במהלך תקופת הקורונה ולכן מדובר בהפתעה. כלפון אף יידע את אנשי המנהלת כי ייתכן שהסכם כזה ייחתם בהמשך. "יש כוונה להשקיע בכדורגל הישראלי עשרות מיליונים, הסכם הנורמליזציה עם מדינות האיחוד יכול להכניס המון כסף לספורט הישראלי", אמרו במנהלת.

בשנת 2014 העניקה איתיחאד חסות לליגת ה-MLS. קודם לכן היא השקיעה 400 מיליון ליש"ט בעשר שנים במנצ'סטר סיטי. בכלל, עושה רושם שחברות התעופה של המפרץ הפרסי מגלות עניין רב בהשקעה בקבוצות כדורגל ובמתן חסות לליגות. קטאר אירוויז העניקה חסות לברצלונה, אמירייטס השקיעה בארסנל, ריאל מדריד, מילאן ופריס סן ז'רמן והיא שימשה גם כספונסרית של פיפ"א ושל התאחדות הכדורגל האסייתית. במהלך השבועות הקרובים תתקיים פגישה נוספת כדי לקדם את הנושא, כשהמטרה היא להביא את חברות התעופה להשקעת חסרת תקדים החל מהעונה הבאה, בהסכם של מספר שנים.

ניקיטה רוקאביצה, אלמוג כהן
ניקיטה רוקאביצה, אלמוג כהן | דני מרון

צפו: מכבי ת"א והפועל ב"ש נפרדו ב-0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי