תם הסכסוך: ההסכם נחתם, הפועל ת"א ביטלה את החל"ת

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

רגע לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת עם חידוש הליגה, המועדון יישר את ההדורים עם השחקנים. כל הכספים, לרבות על ימי העבודה שהורדו מחודש ספטמבר - יוחזרו כבר במשכורת הקרובה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים היו כעסים רבים בין שחקני הפועל תל אביב לבין המועדון על החלטתו החד צדדית להוציא את השחקנים ויתר העובדים לחל"ת לפני ההודעה על חידוש הליגה ועל כן קוזזו להם כספים מהשכר. כעת, רגע לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים, הגיעו חדשות טובות. הנושא הגיע לסיומו ובמועדון יוכלו להתרכז בהכנות.

לפני שבוע הועברו טיוטות החוזה לחתימה והבוקר (רביעי) נחתם הסכם קיבוצי בין המועדון לארגון השחקנים, בהובלתו של מושיקו משאלוף. במסגרת ההסכם נקבע כי "החל"ת אליו הוצאו שחקני הקבוצה ועובדי המועדון בטל ומבוטל". בנוסף סוכם כי כל הכספים, לרבות ימי העבודה שהורדו משכר חודש ספטמבר, יוחזרו לאנשי המועדון במלואם, כבר בתלוש השכר הקרוב.

כזכור, ארגון השחקנים פנה לבית הדין לעבודה, בהפועל הבינו את הבור אליו נכנסו ואחד הבעלים, זאב גרינברג, החליט שהמועדון יחזור בו מהמלך הלא חוקי. הקבוצה נמצאת במשבר כלכלי ומקווים כי כבר בתוך שבועיים יקבלו חלק מכספי רשת הביטחון, כשהסכום הכולל אמור להיות כעשרה מליון שקלים.

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

ברמה המקצועית, האדומים פתחו את העונה עם שני הפסדים לראשונה מזה 60 שנה. אתמול (שלישי) הקבוצה ניצחה 1:3 את הנבחרת הצעירה משערים של אושר דוידה ולבאן קוטליה, חלוץ הרכש שהגיע בקיץ (האדומים נהנו גם משער עצמי). כפי שדיווחנו, לאחר המשחק בשבת בחודרוב צפויים להכריע האם וכיצד הקבוצה תחזק את הסגל שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי