מימר אישר את הפרסום בספורט1: "טל כחילה יכול לעזור לנו"

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

מאמן הפועל חדרה דיבר על הבלם, שסגר בקבוצה מהשרון וצפוי להצטרף: "מכיר אותו מהתקופה בבית"ר, שחקן מנוסה". על חזרת הליגה: "מקריבים את עצמנו כדי שיהיה פה כדורגל". האזינו לראיון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שרון מימר אישר הערב (רביעי) את הפרסום הראשון בספורט1, לפיו הבלם טל כחילה, שהעביר את העונה הקודמת באטרומיטוס היוונית, סגר בהפועל חדרה ויחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה מהשרון. "הוא יכול לעזור לנו מאוד", הודה המאמן בראיון שהעניק לתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "אני מכיר את טל מתקופתי בבית"ר ירושלים. הוא שחקן מנוסה, אבל הוא לא שיחק מתחילת השנה. אני מקווה שזה ייסגר".

מימר התייחס למשחקי האימון של הקבוצה והעומס הצפוי עם חזרת הליגה: "התוצאות לא רלוונטיות. אנחנו מנסים להרוויח דברים אחרים ומתאמצים להכניס את השחקנים לכושר משחק. במשחק אימון לא תמיד משחקים בשיטה הרגילה, כך שמשחקי ליגה הם סיפור שונה לחלוטין".

מימר המשיך: "אני בטוח שאנחנו לא בכושר ל-90 דקות, אז לשחק שלושה משחקים בשבוע? זה משהו שהוא בלתי אפשרי. אני מקווה שנצליח לעבור את זה בלי פציעות. אנחנו מקריבים את עצמנו כדי שיהיה פה כדורגל. אחרי חמישה שבועות ללא אימונים, אנחנו מתחילים בפער גדול מכולם, כי אנחנו הקבוצה שלא התאמנה הכי הרבה זמן. האידיאל היה להכניס את השחקנים לכושר תוך שישה שבועות, אבל קיבלנו שבועיים וחצי".

על הבלם ג'ונתן סיסה: "עד הפציעה שלו בעונה שעברה הוא הציג יכולת מצוינת. כשהגעתי לקבוצה הוא כבר היה פצוע, הוא עבר ניתוח לא קל והיה שמונה חודשים בחוץ, הוא נראה טוב עכשיו ואני מקווה שישמור על הבריאות, הוא בחור חזק, שעבר שיקום בצורה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי