התיקון בתקנון אושר: ניתן יהיה לסגור את "יציעי האולטראס"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

הנהלת ההתאחדות אישרה פה אחד את השינוי לפיו קבוצות יוכלו להיענש בסגירת חלק מיציעים במקום להטיל משחק ללא קהל. גם על התפרעויות במשחקי חוץ ניתן יהיה לסגור יציעים והמנויים לא יוכלו להיכנס בחינם ליציע אחר

(גודל טקסט)

המשחקים בישראל נערכים ללא קהל מאז התפרצות נגיף קורונה במדינה ובשלב זה קשה לומר מתי המצב ישתנה ונזכה לראות אוהדים ביציעי האצטדיונים והאולמות, אולם הבוקר (חמישי) התכנסה הנהלת ההתאחדות ואישרה פה אחד את תיקוני התקנון בכל הנוגע לעונשי הרדיוס.

כפי שפרסמנו לפני כשלושה חודשים, בשורה התחתונה המגמה תהיה לסגור את "יציעי האולטראס", גם על התפרעויות במשחקי חוץ, וכך יוטלו פחות משחקים ללא קהל כלל. למעשה, כל קבוצה תצטרך בפתיחת העונה להכריז היכן ממוקם יציע אוהדים שרופים, או "אדוקים" כפי שהוגדרו בתקנון.

בהתאם לתיקונים שנעשו, מעתה והלאה בית הדין יוכל להטיל משחק ללא קהל בחלק מן היציעים והקבוצה שהורשעה "לא תהא רשאית להתיר שימוש למנוי ביציע שנסגר לשם כניסה ליציעים אחרים שאינם סגורים במשחק/משחקים בו יחול העונש ולא תהיה רשאית להמיר מנוי בכרטיסי כניסה ליציעים הפתוחים ללא תמורה מלאה".

אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני
היציע הצפוני בסמי עופר | מאור אלקסלסי

תיקון נוסף כאמור מתייחס למשחקי חוץ וכך נכתב: "הורשעה קבוצה בגין התנהגות אוהדיה במשחק חוץ, יהיה רשאי בית הדין, בין היתר, להטיל עונש/ים של קיום משחק/ים ללא קהל ביציע/י אוהדים אדוקים כפי שנרשם על ידי הקבוצה בפתיחת כל עונה".

כדי לאפשר את התיקון, נוסף בתקנון כי "על גב תעודת מנוי למשחקי כדורגל תתווסף גם הפסקה שלהלן: ידוע למחזיק מנוי זה כי עבירה של קהל אוהדים על כלל מכללי ההתנהגות ו/או על עבירה מהעבירות המנויות בתקנון המשמעת, גם אם לא נעשתה על ידי מחזיק מנוי זה, לרבות במשחקי החוץ של הקבוצה, עלולה לשקלל ממנו את הזכות להיכנס לאצטדיון ולצפות במשחק ו/או במשחקים המופיעים במנוי זה".

רימון עשן צהוב ביציע אוהדי הפועל ת"א
רימון צהוב ביציע של הפועל ת"א. תתאפשר סגירת יציע על אירוע במשחק חוץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי