כ-500 אוהדי בית"ר בבית וגן: "מחר מלחמה בנגיף האמיתי"

אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן
אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן | פרטי

האווירה לקראת הפועל ת"א (שבת, 19:45 בספורט2) מתחממת. האוהדים הגיעו לאימון מצוידים באמל"ח, שועה ועטר תורגלו בחוד. שחקנים הגיבו לדברי דראפיץ': "אמר לאיינבינדר שזו לא החלטה שלו". זהבי יעבור לבני יהודה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כ-500 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר לבית וגן כדי לעודד את השחקנים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר (שבת, החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2). האוהדים הגיעו עם תופים, דגלים ושלטים עליהם היה רשום: "יש קורונה ויש חזירים, מחר מלחמה בנגיף האמיתי. תשברו אותם", ונראה שהאווירה לפני הקרב מול האדומים בשיאה.

צפו באוהדי בית"ר מטריפים את השחקנים באימון

האוהדים התבקשו להגיע לאימון תחת מגבלות הקורונה, אבל נראה שהאימון עצמו הפך מהר לזירה לוהטת. "זה המשחק הכי חשוב לאוהדים העונה, זה ברור לכל שחקן ושחקן כאן", אמרו במועדון עוד לפני הגעת לה פמיליה למתחם הבוקר, שם הכינו שלטים גם בגנות היריבה באדום ולשחקנים אף חיכו עלונים בחדר ההלבשה עם הכיתוב "תתאבדו בשבילנו". "לא חוזרים בלי דם הביתה", היה המסר העיקרי שהועבר לשחקנים.

שחקני בית"ר ירושלים באימון
טירוף הבוקר בבית וגן | בית"ר ירושלים, רשמי
אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן
האוהדים הגיעו לבית וגן בכמויות בשעה מוקדמת | פרטי
ההודעה של לה פמיליה לפני הפועל ת"א
ההודעה של לה פמיליה לפני הפועל ת"א | בית"ר ירושלים, רשמי

צפו: כך נראה חדר ההלבשה לפני האימון

גם בקרב המאמנים ישנה התרגשות מסוימת לקראת חזרת ליגת העל. המשחק האחרון שלהם על הקווים בליגה היה בחודש יוני וכעת הם עם הפנים למשחק מול היריבה המושבעת, אלא שדבריו של סלובודן דראפיץ' במסיבת העיתונאים אתמול לא עברו חלק.

המאמן החמיא לאיינבינדר על התנהלותו והודה כי הוא נמצא במצב לא נעים, אך פטר את משה חוגג מאחריות. שחקנים בקבוצה הזכירו כי המאמן הודה בפני איינבינדר לפני מספר שבועות שההוראה שלא לשתפו התקבלה עוד לפני שחתם בקבוצה. מלבד איינבינדר, גם ורדסקה לא יהיה בסגל להפועל תל אביב. כפי שפורסם כאן לאורך השבועות האחרונים, אור זהבי מבוקש בבני יהודה ועשוי לעבור לשכונה בהשאלה.

עידן ורד יתחיל את המשחק על הספסל מתוך רצון להשיבו להרכב בהדרגה לאחר שהתאושש מפציעה קלה בשבועיים האחרונים, בעוד אנטואן קונטה אמור לפתוח ואופיר קריאף קיבל עדיפות על פני אביאל זרגרי. אדרי ישחק מאחורי שועה ועטר.

מיכאל אוחנה, שחזר לסגל אחרי שיקום ארוך מקרע ברצועה הצולבת, אמר בראיון לחברי מועדון "בית"ריסט" לקראת הפועל ת"א: ""אין ספק שבתור ירושלמי זה חלום לשחק את המשחק הזה, לעלות בתור שחקן של בית"ר במשחק כזה, ועוד בקאמבק אחרי שנה, זה באמת מדהים מבחינתי. זה חלום".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורי מגבו; אופיר קריאף, עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, שלום אדרי; ירדן שועה, אלירן עטר.

סלובודאן דראפיץ'
דראפיץ' אמש. דבריו לא עברו בצורה חלקה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי