ליאל עבדה שוחרר מהטירונות וייכלל בסגל מכבי פ"ת נגד הפועל חיפה

אביב סולומון, ליאל עבדה | דני מרון

הקשר יגיע לאימון וצפוי להשתלב מהספסל, אך החלטה אם יעלה בהרכב תתקבל לאחר שלוזון יצפה בו מתאמן. סוליץ' וארויו צפויים לפתוח באגפים, בריבו ישובץ בחוד: "שמחים לחזור, זה כמו אוויר לנשימה", אמר חדידה

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: לאחר סאגה ארוכה, שחקן ההתקפה ליאל עבדה שוחרר הבוקר (שישי) מבסיס הטירונות בזיקים וייקח חלק באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מחר נגד הפועל חיפה

המאמן גיא לוזון יצטרך להחליט אם עבדה, ששמר על כושרו באמצעות אימונים אישיים בני שעה וחצי כל יום, ייכלל בהרכב,  אך ההערכות הן שהוא ישתלב מהספסל.

עם עבדה בהרכב או לא, פ"ת תנסה לחזור לנצח מחר כשכזכור במחזור האחרון לפני הפגרה הכפויה היא נכנעה למס. אשדוד. לוזון יבצע לא מעט שינויים בהרכב, כשמוחמד הינדי, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-25, תורגל מחוץ להרכב. גם ירדן כהן ישולב ב-11, בעוד מערך חמשת שחקני ההגנה לא תורגל. בהתקפה, אור אינברום יפתח מתחת לחלוץ ואילו אסמיר סוליץ' ועבדיאל ארויו באגפים. תאי בריבו ישובץ בחוד, כשבמידה ועבדה כן יפתח לבסוף, נראה שארויו או בריבו עשויים לרדת לספסל.

בריבו. לוזון יחליט אחרי האימון מי יעלה בחוד | דני מרון

"לצערי אנחנו מתורגלים לרוטינה הזאת של סגר, הפסקת אימונים, תקופה קצרה של הכנה וחזרה. זה קרה בעונה שעברה, זה קורה גם עכשיו ואני מקווה שזו הפעם האחרונה. נדע להביא את השחקנים במוכנות המקסימלית" התייחס המאמן גיא לוזון במסיבת עיתונאים לחזרת הליגה.

על כך שקבוצתו קיימה רק משחק אימון אחד (מול ראשל"צ) אמר המאמן: "אני יודע מה אני אקבל מכל שחקן ושחקן. משחק אימון כזה או אחר לא ישנה את הביטחון או האמונה שלי בסגל הקיים. כולנו ממוקדי מטרה לבוא ולהביא את הנקודות בשבת".

הקפטן גיא חדידה הוסיף: "זה כמו אוויר לנשימה בשבילנו ואנחנו מאוד שמחים שחזרנו. עבדנו מאוד קשה בשבועיים האחרונים ועוד קצת לפני כן בזום. אנחנו מחכים לשריקת הפתיחה. לא שיחקנו חודש וזה לא מעט, כשאני עוד מעבר לזה בגלל שהייתי חולה בקורונה. אני רואה את הקבוצה שלנו עובדת קשה ומוכנה טקטית ונבוא ונעה את המקסימום לנצח את המשחק".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, ירדן כהן, אלביס סאקי, איתן אזולאי, אסמיר סוליץ', אור אינברום, עבדיאל ארויו (ליאל עבדה) ותאי בריבו (ליאל עבדה)

חדידה. "כמו אוייר לנשימה" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי