כ-250 אוהדי הפועל ת"א בוולפסון: "רוצים ניצחון ראשון העונה"

אוהדי הפועל תל אביב באימון
אוהדי הפועל תל אביב באימון | פרטי

אדומים רבים הגיעו למתחם האימונים כדי לתמוך בשחקנים לקראת המפגש נגד בית"ר ירושלים (שבת, 19:45 בספורט2) ולאחר מכן המשיכו לסביון כדי להפגין נגד הבעלים. קלינגר עשוי לשנות למערך של שני בלמים, אליאס יפתח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החזרה שלה לליגת העל – כשתארח מחר באצטדיון בלומפילד לקרב ענק את בית"ר ירושלים (19:45, שידור ישיר בספורט2).

עוד לפני המפגש מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, היה בוקר סוער במתחם האימונים בוולפסון, שכן כ-250 אוהדים ובהם גם אנשי האולטראס הגיעו למשימה כפולה – לתמוך בשחקנים לקראת ההתמודדות ולהמשיך בהפגנה נגד בעלי המועדון. "תביאו את בית"ר, אנחנו רוצים ניצחון ראשון העונה", שרו האוהדים בין שלל הקריאות נגד היריבה המושבעת מהבירה.

זמן קצר לאחר הגעת האוהדים, התקבלה החלטה לעזוב את המתחם ולהעביר את ההפגנה לביתו של הבעלים שרון ניסנוב בסביון, כדי שלא להפריע לשחקנים בהכנות למשחק. ניידת משטרה שנכחה במקום, לא התערבה והאירוע התנהל כשרה.

צפו: אוהדי הפועל ת"א מפגינים מול ביתו של ניסנוב

אוהדי הפועל ת"א מפגינים מול ביתו של ניסנוב
"שחררו את הפועל", מפגינים האוהדים בסביון |

קלינגר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "עברנו תקופה אינטנסיבית. בשבועיים וחצי של אימונים עשינו את כל מה שאפשר במסגרת האפשרויות כדי להכניס שחקנים לכושר, הקבוצה נראית מוכנה ודרוכה מאוד ואנחנו מודעים לחשיבות העצומה של המפגש – גם לאור הפתיחה הלא טובה שלנו וגם כי זה משחק גדול עם יריבות הכי גדולה שיש. אנחנו מרגישים טוב ומעדיפים לדבר כמה שפחות, אלא מחר על המגרש".

על הקהל שהגיע למתחם הבוקר אמר קלינגר: "זה היה חשוב לשחקנים שהם הגיעו, בעיקר עבור הזרים והשחקנים החדשים שנכנסו לאווירת המשחק. כולם יודעים שהם ייצטרכו לתת מחר את הנשמה והכל במטרה אחת לחזור למסלול הניצחונות, ממש לחזור לליגה כדי להתחיל לייצר סדרה של משחקים טובים ולצבור נקודות".

ניר קלינגר | דני מרון

אליאס התייצב גם הוא למסיבת עיתונאים והוסיף: "יש הרבה יוקרה במשחק נגד בית"ר ירושלים והוא מאוד חשוב לקהל. אנחנו מוכנים למשחק ונקווה שאלו יהיו אנחנו שנשיג את הנקודות. הקהל חסר לנו כבר הרבה זמן וזה היה כיף שהם באו ושהרגשנו אותם. נקווה שהם יחזרו למגרשים בהקדם".

ומה קורה בגזרה המקצועית? אחרי שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים, במועדון מקווים לצבור נקודות ראשונות לעונת 2020/21 מול בית"ר, שחקן בקבוצה סיפר: "משחק נגד בית"ר זה כמו דרבי נגד מכבי תל אביב, לא צריכים לדבר יותר מדי. הכל הולך ומתעצם ככל שהמשחק מתקרב". מאמן האדומים, ניר קלינגר, ייתן תשומת לב מיוחדת לשלושת השחקנים המסוכנים של הירושלמים – מיכאל אוחנה, אלירן עטר וירדן שועה, שיערוך בכורה בקבוצה מהבירה.

דורון ליידנר שב לאימונים מלאים לאחר שהתאושש מהפציעה בברכו, אך עדיין לא כשיר ובהפועל ת"א מקווים שיוכל לשחק מול הפועל חדרה במחזור הבא. אדי גוטליב, ששב לישראל מאורנבורג הרוסית, יערוך בכורה מחודשת, כאשר לצדו במרכז ההגנה צפוי לשחק דווקא איאד עבו אביד ואילו סיאנדה קולו יעלה בקישור, כך שניב סרדל עשוי לפתוח כמגן. שי אליאס אמור גם הוא לעלות ב-11 של קלינגר, כאשר גם אושר דוידה נמצא בתמונה ועשוי לפתוח בחלק הקדמי לצד רועי זיקרי ועומרי אלטמן.

שי אליאס. צפוי לפתוח נגד בית"ר | האתר הרשמי של הפועל תל אביב

מאור בוזגלו, אגב, נטש את מתחם האימונים כשקלינגר עבר לחלק הטקטי של האימון. כידוע, בוזגלו שב לאימוני הקבוצה כחלק מהחלטת הבורר, אולם אינו חלק מהתוכניות המקצועיות של סיני וקלינגר, הוא מודע לכך ועל כן ורק מתאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר ולא מעבר.

בינתיים, במועדון ממתינים לטיסה של בועז תושב, אחד מהבעלים, לאיחוד האמירויות, כדי לקדם את נושא אימוץ הקבוצה על ידי גורם עסקי ולנסות לחלץ את הפועל ת"א מהמשבר הכספי בו היא נמצאת. בקבוצה ממתינים גם לקבל את הפעימה הראשונה בתוך כשבועיים מרשת הביטחון הממשלתית, והיא אמורה לקבל סכום שינוע בין שמונה לעשרה מיליון ש"ח.

מחאת אוהדי הפועל ת"א מול ביתו של ניסנוב
מחאת אוהדי הפועל ת"א מול ביתו של ניסנוב | ספורט1

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל (רז שלמה), איאד אבו עביד, אדי גוטליב, דני גרופר, סיאנדה קולו, שי אליאס, עמנואל בואטנג. רועי זיקרי, אושר דוידה, עומרי אלטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי