כפי שפורסם לראשונה בספורט1: טל כחילה חתם בהפועל חדרה

הבלם הצטרף: "שמח לחזור לליגת העל". חודשיים מאז הפעם האחרונה שעלו לכר הדשא, בקבוצה לא שקטים לקראת היציאה לקריית שמונה: "פיזית, לא מוכנים לליגה". התלבטות בין מרמנטיני וגוזלן בחוד

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

טל כחילה חתם הבוקר (שישי) רשמית בהפועל חדרה אחרי שסגר במועדון ביום רביעי האחרון, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. הבלם בן ה-28 סיים פרק של שנה בחו"ל אחרי ששיחק בעונה הקודמת באטרומיטוס היוונית. אגב, אהוד כחילה, אביו של השחקן, שיחק גם הוא בעברו בקבוצה.

"אנישמח לחזור לליגת העל ולחברים בישראל", אמר הבלם לאחר חתימתו. "חדרה קבוצה מוכשרת וכבר לא נחשבת לסינדרלה. אני מקווה להשתלב במהרה ולעזור למועדון לעמוד במטרות שלו". הבלם הצטרף בחוזה לעונה אחת באמצעות סוכנו, דודו דהאן.

טל כחילה
טל כחילה | הפועל חדרה, רשמי
טל כחילה
טל כחילה | הפועל חדרה

בתוך כך, ב-30 באוגוסט שיחקה הפועל חדרה את משחק הליגה האחרון והיחיד שלה בליגת העל לעונת 2020/21, כאשר הפסידה למכבי חיפה. מאז, כידוע, התפרץ במועדון נגיף קורונה, גרם להשבתה הקבוצה ולאחר מכן גם הענף כולו יצא לפגרה. מחר, לאחר חודשיים, תעלה שוב חדרה לכר הדשא ותתארח במשחק חוץ אצל הפועל קריית שמונה.

בשבועות האחרונים כעסו בחדרה על מנהלת הליגה שלא אפשרה להם ימי הכנה ארוכים יותר ובמועדון חוששים כי הדבר יפגע מחר בשחקני הקבוצה. "פיזית אנחנו כלל לא מוכנים, אבל מנטאלית יותר מתמיד. רצינו לחזור ולשחק ונקווה שנעבור את התקופה הקרובה בשלום", אמרו במועדון.

המאמן שרון מימר מתלבט לגבי שתי עמדות: במרכז השדה ההתלבטות היא בין אקס קריית שמונה עומר לקאו לבין ריף מסיקה ובהתקפה בין גוסטבו מרמנטיני לשובל גוזלן כאשר האחרון זוכה לעדיפות.  

לקראת המשחק מחר בקרית שמונה אמר מימר: "אנחנו מתרגשים ושמחים לחזור למשחקי הליגה. השתדלנו להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר למרות כל המגבלות. מקווים לחזור עם נקודות ממשחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה מאוד חזקה. נעשה את הכל לנקודות ראשונות בליגה".

מימר. חדרה חוזרת לשחק אחרי חודשיים | אודי ציטיאט

שובל גוזלן הוסיף: "מאוד התגעגענו לחזור לשחק ויש הרבה התרגשות. זה ממש מרגיש כמו פתיחת עונה. היו לנו אימונים ומשחקי הכנה טובים ואני מרגיש שאנחנו מגיעים מוכנים. אין משחק פשוט בליגה ולשחק בקרית שמונה זה אחד המשחקים הקשים, אבל יש לנו קבוצה מוכשרת ויש לנו הרבה ביטחון ואמונה בעצמנו. מקווה מאוד שזה יבוא מחר לידי ביטוי".

סוגיה נוספת שמעט פוגעת בהכנות של הקבוצה היא העובדה שבמועדון לא מצאו בית מלון באזור הצפון בו רצו לשהות בסוף השבוע והקבוצה למעשה תצא בשבת בצהריים לעיר הצפונית ותגיע ישר לאצטדיון. 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, יא יא מלדג'ה, מקסים פלקושצ'נקו, ריף מסיקה (עומר לקאו), רודריגו בונגונגי, אודה מרשל, שובל גוזלן (גוסטבו מרמנטיני). 

שובל גוזלן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי