"רק בחיפה יש מכבי": האוהדים הגיעו לכפר גלים לקראת משחק העונה

אבוקות באימון מכבי חיפה | תום אונגר

הקהל נענה לקריאת "הקופים הירוקים", כשחלקו אף הגיע בהסעות מהדרום לאימון הקבוצה של ברק בכר לקראת המפגש עם מכבי תל אביב ביום שני הקרוב. טוואטחה זוכה לעדיפות על מנחם, רוקאביצה ושרי יפתחו בהתקפה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כפי שהבטיחו "הקופים הירוקים" בהודעת הארגון לפני מספר ימים, וכמיטב המסורת בשנים האחרונות, מעל 1000 אוהדי מכבי חיפה הגיעו הבוקר (שבת) למתחם האימונים בכפר גלים וערכו מפגן תמיכה בשחקני הירוקים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. "רק בחיפה יש מכבי", קראו אוהדי הקבוצה מהכרמל, שתוכל לפתוח פער של שבע נקודות על פני יריבתה הגדולה אם תנצח, כשהיא עם משחק חסר.

כבר ביום רביעי פנו חברי הארגון בקריאה לאוהדים להגיע היום לאימון, כאשר אתמול אף נודע כי אורגנו הסעות מהדרום. "לצערנו, האצטדיון ביום שני יהיה ריק ולא נוכל להיות שם, אבל אנחנו רוצים לעודד את השחקנים שלנו ולהבהיר שזהו המשחק הכי חשוב", אמר אחד האוהדים הבוקר. במהלך האימון, הקפטן נטע לביא פנה לאוהדים ואמר: "התגענענו אליכם ואנחנו רוצים לשמח אתכם על המגרש. אנחנו יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב לכם".

מבחינה מקצועית, ברק בכר עשוי לתרגל היום את ההרכב שיפתח ביום שני. בין השאר המאמן מתלבט בין סאן מנחם לטאלב טוואטחה בעמדת המגן השמאלי, כאשר האחרון צפוי לקבל את הקרדיט. בכר אמור להכריע גם בנושא המערך ובהתקפה צפויים לפתוח ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי. מעבר לכך, גודסוואי דוניו ינסה לערוך אימון מלא היום ובמקרה שיצליח, החלוץ ייכלל בסגל ביום שני. מי שייעדר, כידוע, הוא רמי גרשון שנפצע במהלך משחק האימון נגד נוף הגליל.

"רק בחיפה יש מכבי". אלפים הגיעו לאימון | תום אונגר
אוהדי מכבי חיפה לא ויתרו על מפגן התמיכה | תום אונגר
"זה המשחק הכי חשוב". הקהל הירוק באימון | תום אונגר
מהדרום עד לכפר גלים | תום אונגר
ההתרגשות בשיא לקראת משחק העונה | תום אונגר
אוהדי מכבי חיפה | תום אונגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי