ברקוביץ' מוכן לבכורה: "אברמוב נתן לי הזדמנות גדולה". זריהן יפתח

ניר ברקוביץ' | בני יהודה תל אביב, רשמי

המאמן ידריך לראשונה בבני יהודה ובליגת העל, נגד אשדוד בראשון (20:15, ספורט2): "אם לא הייתי מתרגש, הייתי מחליף מקצוע". בכורה העונה בליגה גם לקשר, שיעלה בהתקפה לצד בן שמעון וגדיר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ליגת העל חזרה היום (שבת) סוף סוף באופן רשמי ומי שתשוב מחר למגרשים היא בני יהודה, שבמהלך השבתת הכדורגל הישראלי הספיקה לבצע זעזוע על הקווים, עם סיום דרכו של אלישע לוי ומינויו של ניר ברקוביץ' לתפקיד המאמן. מחר יערוך ברקוביץ' את הופעת הבכורה שלו על הקווים של הכתומים בפרט ובליגה הראשונה בכלל, כאשר קבוצתו תארח את מ.ס אשדוד (20:15, שידור ישיר בספורט2).

בני יהודה תפגוש את חניכיו של רן בן שמעון ואין ספק שהאשדודים הם מהקבוצות היותר מסקרנות העונה בליגה. רק לפני כחודשיים וחצי הקבוצה מעיר הנמל הביסה 1:5 את הכתומים בגביע הטוטו באותו האצטדיון בו ייערך המשחק מחר, אך הפעם, משכונת התקווה היא מקווה לצאת עם שלוש נקודות אחרי שהפסידה להפועל כפר סבא במחזור האחרון שלפני הפגרה הכפויה.

"כמובן שיש התרגשות גדולה, אבל אם לא הייתי מתרגש כנראה שהייתי מחליף מקצוע", אמר ברקוביץ' לקראת המשחק. "ברק אברמוב נתן לי הזדמנות גדולה ואני מתכוון לעשות הכל בשביל להחזיר לו על כך. אני לא יכול לחכות כבר לשריקת הפתיחה".

האם ההכנות השתנו לאור החזרה אחרי תקופה ארוכה: "למען האמת, ההכנות הן רגילות מבחינתי. השחקנים מרוכזים לקראת המשימה שמחכה לנו מחר ואני מאמין שנדע גם להביא את המוכנות הזאת למשחק. אני מאמין בסגל שלנו, בכל אחד מהשחקנים שבסגל ומבחינתי אנחנו מגיעים לכל משחק בשביל לנצח".

שחקני בני יהודה. יקוו לחגוג גם מחר | אריאל שלום

"אני חושב שכל משחק בליגה הזו הוא אתגר, אבל אני אדם שחי מאתגרים", המשיך המאמן בן ה-37. "כמו כן, ממה שהספקתי להכיר את השחקנים שלי, אתגרים מניעים ומחזקים גם אותם. אני בטוח שיהיה משחק בין שתי קבוצות טובות שירצו לנצח את המשחק. בסופו של דבר, הקבוצה שתהיה נחושה יותר, תחזור הביתה עם שלוש הנקודות".

מבחינה מקצועית, ברקוביץ' אמור להמשיך עם אותו הרכב שפתח בהפסד 3:2 לבית"ר ירושלים במשחק האימון שנערך במהלך השבוע האחרון – משמע ניב זריהן יפתח ויערוך בכורה בליגה אחרי שהחמיץ את המשחקים הקודמים בעקבות פציעה. רועי בן שמעון יעלה בשפיץ, כאשר לצדם צפוי לשחק מוחמד גדיר. פאדי נג'אר ייכלל לראשונה הסגל, וייתכן שגם מישאל ראנז'ל הברזילאי. מלבד אליסון דוס סנטוס, אמיר רוסתום ופדרו קמפוס אמורים להיעדר גם הם.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, מוחמד גדיר, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי