דראפיץ': "לא מתכנן רכש בקרוב", ורד: "כישרון לא מוביל לתארים"

לאחר ה-1:1 נגד הפועל תל אביב, מאמן בית"ר ירושלים סיכם: "הקבוצה לא בכושר טוב. צריכים עוד זמן". חלון ההעברות: "מרוצה ממה שיש לי". הקפטן: "הייתי רוצה 13 שחקנים שעובדים על המגרש כדי להיות פקטור בצמרת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר פגרה ארוכה מאוד עבורה, בה היא גם צירפה את ירדן שועה, בית"ר ירושלים ערכה הערב (שבת) את משחקה הראשון העונה תחת הדרכתם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, כשלצערם הם סיימו ב-1:1 נגד הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, שהיה ריק מקהל.

"חסרות לנו הרבה דקות משחק" אמר דראפיץ' לאחר שריקת הסיום. "אפשר לראות שאנחנו עדיין לא בכושר והתכוננו למשחק הזה כמה שיכולנו. אני חושב שהייתה לנו הופעה טובה הערב, למרות שהיו מספר חלקים שלא אהבתי. הראש שלי כבר במשחק עם חדרה ברביעי".

"רכש בחלון ההעברות הקרוב? אני לא מתכנן. יש לנו את מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ועוד הרבה שחקנים טובים. יש גם כמה שצריכים לחזור מפציעות. אני מרוצה מאוד מהסגל שלי ואנחנו צריכים עוד זמן. לא היה לנו מחנה אימונים, ואחרי הפגרה שהייתה, אני מקווה שהשחקנים שלי יכנסו לכושר טוב בהמשך כי כרגע זה לא טוב" סיכם המאמן.

שועה. "אני מרוצה מאוד מהסגל שלי ואנחנו צריכים עוד זמן" | דני מרון

הקפטן עידן ורד עלה מהספסל ואף הצליח לעזור לבית"ר לחזור למשחק. לאחר שריקת הסיום הוא אמר: "אני לא חושב ששיניתי את המשחק כי לא ניצחנו. אנחנו אחרי חודש של 'ברייק' ועוד שגרת אימונים שלא הייתה בכלל שגרה. מאמין שנהיה יותר טובים בהמשך. בחצי הראשון היה לנו פחות כושר ופחות חדות. אנחנו רק בהתחלה ואני מאוד אופטימי".

על החלק הקדמי של הירושלמים הוא הוסיף: "התקפה כישרונית? אני לא קונה את המילה הזו. כישרון ופוטנציאל וכל זה. אני פה כבר מ-2015, וכל הזמן אומרים שיש כישרון וטכניקה . תן לי פעם אחת 11, 12, 13 שחקני שעובדים קשה על המגרש ונהיה פקטור בצמרת".

"כישרון כבר לא קונה אותי. אם אני, שועה, אוחנה, אדרי ועטר לא נרוץ בכל המשחק, אז לא יהיה טוב. יהיה כמו בשנה שעברה שסיימו במקום השלישי. זה לא יביא תארים. רק דרך עבודה קשה הם יגיעו".

ורד עם שחקני בית"ר. "כישרון כבר לא קונה אותי" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי