Sport1 Banner

מכבי פ"ת תציע לתאי בריבו חוזה חדש, חדידה ייעדר כחודשיים

שביעות רצון במלאבס מהחלוץ שמסיים חוזה וכבש גם ב-0:2 על הפועל חיפה: "התחנה הבאה? אירופה". אבי לוזון: "הגאווה שלי היא שבקבוצה שיחקו חמישה ילדים תוצרת פ"ת". הקפטן ישוב בסיבוב השני, עבדה ישחק נגד אשדוד

(גודל טקסט)

אם מישהו חשב שההפסד למ.ס. אשדוד במחזור הקודם, יעיד על תחילתה של תקופה פחות טובה במכבי פתח תקווה, אמש (שבת) הוא התבדה, כשהקבוצה של גיא לוזון שבה לנצח עם 0:2 משכנע מול הפועל חיפה, שהושג במרביתו בנחיתות מספרית והעפילה זמנית לפחות למקום הראשון בליגה.

"מעבר לניצחון, הגאווה שלי היא על כך שבקבוצה שיחקו לא פחות מחמישה ילדים תוצרת מכבי פתח תקווה. בלוריאן, אזולאי, עבדה, אייל אינברום ובריבו. כולם שחקנים שנעים בין גיל 18-23. כולם תוצרת מכבי פ"ת" התמוגג בסיום האיש החזק במועדון, אבי לוזון, בשיחה עם ספורט1.

המצטיין בשורות פתח תקווה היה תאי בריבו, שרושם כבר שער ליגה שני העונה ב-110 דקות, אליו הוא גם הוסיף מיני בישול לאור אינברום. בריבו, אשר הוציא לאחרונה דרכון פורטוגלי שיאפשר לו לשחק בחו"ל ולא להיחשב כזר, יסיים את חוזהו במלאבס בתום העונה ואם עד לפני כחודש נראה היה שהצדדים לא ימשיכו את ההתקשרות, לספורט1 נודע שהיו"ר אבי לוזון מתכנן להציע לחלוץ חוזה חדש.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים | יוסי ציפקיס

"ניצחון מתוק מאוד, במיוחד אחרי שקיבלנו את האדום. שזה קשה זה יותר מתוק", סיכם החלוץ בסיום. "אנחנו מרגישים מעולה, כל הצעירים וגם הוותיקים. יש קצב טוב ואווירה טובה באימונים ורואים את זה על הדשא".

על הפריחה שלו ומנור סולומון כמודל: "ברור שזה עושה חשק. אני מפרגן לו, אבל מנור זה אחד בדור עם כל השאיפות שלי. אני לא מפחד בעצמי לשאוף. אני עובד קשה. התחנה הבאה שלי אחרי מכבי פ"ת? מקווה שאירופה. כל שחקן חולם להתקדם".

על המקום הראשון: "אם דמיינו? אנחנו לא מדמיינים אלא מאמינים. כדורגלן או ספורטאי שלא מאמין בעצמו צריך לפרוש. אין קשה, יש מאתגר ואנחנו עומדים באתגר".

הבשורות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של גיא חדידה: הקפטן הוחלף אתמול פחות מרבע שעה לאחר כניסתו, כשהתלונן על כאבים בברך. חדידה חשש, לפי דבריו לאנשי המועדון, מקרע ברצועה הצידית – פציעה דומה לזו שחווה אשתקד. היום (ראשון) החשש אכן אומת. הקפטן ייעדר כחודשיים מהמגרשים ויחזור לסיבוב השני בליגת העל.

גיא חדידה מוחלף | יוסי ציפקיס

בהיעדרו, צפוי עמית מאיר, שנעדר בתקופה האחרונה לחזור לאימונים השבוע, כשהבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של ארד בר, שממשיך בתהליך החלמתו ובמלאבס מאמינים שיוכל לחזור לאימונים בשבוע הבא.

ליאל עבדה, שבישל את השער הראשון, חזר לבסיס הטירונות, כשהוא צפוי לצאת ביחד עם כל מחלקתו ביום שישי למספר ימים ביתו כשהוא יעמוד לרשותו של גיא לוזון במשחק הבא מול קריית שמונה.

עוד באותו נושא: תאי בריבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי