דראפיץ' וברדה ביקרו את השחקנים במחצית: "לא כך רצינו להיראות"

אלירן עטר מאוכזב | דני מרון

ביקורת בבית"ר ירושלים על התנהלות השחקנים בחצי הראשון. שבחים לאוחנה. מוחמד כעס על בואטנג. במועדון אישרו: ורדסקה לא ייכלל בסגל, במטרה לחתום על הסכם פיצוי עד ינואר. חבלה בעצם לעדי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יותר משנה המתינו בבית"ר ירושלים לחזרת מיכאל אוחנה. אתמול (שבת) הקשר חזר לדשא, כבש ב-1:1 נגד הפועל תל אביב והוכיח איזה פוטנציאל גדול יש להתקפה של בית"ר, גם בלי חלאופילו פלייטר הפצוע.

אוחנה, שזכה למחמאות בסיום, היה מתוסכל מהחילוף מכיוון שרצה מאוד לשחק משחק מלא אחרי תקופה ארוכה, אך כבר במחצית הוא הבהיר לסלובדאן דראפיץ' ושי ברדה שלא יוכל להמשיך.

צפו: 1:1 בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים

למרות שבבית"ר עדיין מתעקשים שלא היה פנדל בעקבות נגיעת היד של מגבו, במחצית נרשם כעס גדול מצד המאמנים. השחקנים ירדו בפיגור ודראפיץ' וברדה ביקרו אותם על צורת המשחק שלהם וטענו למשחק מפוזר ולחוסר ריכוז במסירה. "לא כך רצינו להיראות. אנחנו יותר טובים מהפועל, פדידה היה חייב לכבוש בסיום ולגמור את הסיפור, או למסור לורד שהיה פנוי, אבל תיקו היה משקף", אמרו בסיום. 

אוחנה. ביקש הסברים מדוע הוחלף | דני מרון

דראפיץ' הודיע לוורד, אוקמפוס וזרגרי עוד לפני המחצית כי עליהם להתחמם ואדרי, קונסטנטין וקריאף שילמו את המחיר. "ורד זה חילוף שהיה מתוכנן מראש", הסבירו בבית"ר, "הוא היה כשיר ליותר ממחצית אבל לא רצינו שיפתח ונסכן אותו. אוקמפוס משחק בסגנון מעט יותר התקפי וחיפשנו את השער. זרגרי היה פותח אם קריאף היה בלם. הקבוצה לא שיחקה המון זמן, לא צריך להתבייש ולבצע שינוי במחצית".

עמנואל בואטנג ועלי מוחמד החליפו מספר מילים במהלך המשחק, לאחר שקשר הפועל תל אביב תיקל אותו בברוטליות. בסיום השניים לחצו ידיים והתקרית בניהם הסתיימה. בבית"ר רואים חשיבות גדולה בשני המשחקים שייערכו השבוע, ביום רביעי מול חדרה ובשבת מול בני יהודה, משום שאחר כך תצא הקבוצה לפגרת נבחרת עד המשחק מול מכבי נתניה.

למרות שבסביבתו של ורדסקה העריכו שיחזור לסגל ויישאר בו עד ינואר, במועדון הבהירו כי הבלם לא ייכלל בו. כפי שפרסמנו, בית"ר עתידה לשלם לפורטוגלי פיצוי עד ינואר תמורת העזיבה וסיכום כזה עשוי להיחתם עוד השבוע.

בבית"ר ירושלים התאכזבו מהנקודה בבלומפילד | דני מרון

בתוך כך, קשר הקבוצה תמיר עדי, שנפצע בשבוע שעבר במהלך משחק אימון, עבר הבוקר בדיקת MRI בה נקבע כי הוא סובל מחבלה בעצם. זמן החלמה משוער הוא בין שלושה לשישה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי