מעמדו של סילבס לא על הפרק, אך כץ מאוכזב: "שום דבר לא עובד"

בהפועל חיפה זועמים על השחקנים לאחר הפסד נוסף, 2:0 לפ"ת: "יש כאלה שלא נותנים רבע ממה שהם צריכים", אמרו בקבוצה. ממן צפוי לחתום השבוע, מנגד עידו לוי קיבל הודעת שחרור לאחר שני משחקים בלבד. ומה עם ורמוט?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד 2:0 למכבי פתח תקווה וכעס גדול כלפי השחקנים שממשיכים ביכולת הירודה מתחילת העונה, הן במשחקי גביע הטוטו והן במשחקי הליגה.

הבעלים יואב כץ נשמע חסר אונים ואמר: "זה היה משחק לא טוב שלנו. שום דבר לא עובד ונצטרך להתאמץ יותר השבוע באימונים. כולם חייבים להשתפר עד למשחק מול נתניה". גורם אחר במועדון נשמע חריף יותר: "יש כאן שחקנים שלא נותנים רבע ממה שהם צריכים לתת. מי שחושב שמקומו בהרכב או בסגל מובטח טועה". בשלב זה ציינו במועדון כי מעמדו של המאמן חיים סילבס כלל לא על הפרק.

ראשי המועדון מבינים כי ישנה חשיבות רבה בחיזוק הקבוצה והרצון הוא להחתים השבוע את הקשר חנן ממן. כבר מחר צפויה להיערך שיחה נוספת בין השחקן לבין כץ במטרה לגבש מתווה לחזרתו של השחקן.

פדידה מתקשה להאמין | אודי ציטיאט

שם נוסף שעלה אתמול בקרב האוהדים הוא חזרתו של גילי ורמוט. מספר אוהדים פנו לקשר וציינו בפניו שלא יחתום בקבוצה אחרת ואולי ימתין להצעה מחודשת מהפועל חיפה. "תחזור לקבוצה, אנחנו צריכים אותך", אמרו האוהדים לקשר.

עם זאת, במועדון מתכוונים לדלל את התקציב ופנו לבלם עידו לוי וביקשו ממנו לחפש קבוצה. לוי, שהגיע רק לפני חודשיים, הופתע מהמהלך במיוחד מפני שחיפה התעקשה להביאו והוא שיחק רק שני משחקים רשמיים. בכל מקרה, הבלם אינו מתכוון לעזוב אלא אם ימצא קבוצה אחרת שתעמוד בשכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי