סיני וקלינגר מבקשים לצרף חלוץ, אך טרם נמצא תקציב לכך

הצוות המקצועי חושש לאור העובדה שאלטמן היחיד שכובש שערים וגם הם ממצבים נייחים, אך גורם הבהיר: "הבעלים לא הקצו כסף לחיזוק". גוטליב זכה למחמאות, בקבוצה הכחישו שקוטליה לא שותף כניסיון לשחררו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צברה אמש (שבת) נקודה ראשונה העונה, אבל הרוחות סוערות. הצוות המקצועי נואש לחזק את הסגל, האוהדים מוחים נגד הבעלים בראשות האחים ניסנוב וגם השחקנים מתקשים על כר הדשא ולראיה העובדה שגם ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים אתמול, את השער כבש עומרי אלטמן – כובש כל שלושת השערים של הקבוצה העונה, כולל גביע הטוטו.

אלטמן כבש גם אתמול מכדור עונשין מ-11 מטר, הפנדל השני שלו העונה בנוסף לשער במצב נייח, ובצוות המקצועי קיימת דאגה של ממש ומופעלים על ראשי המועדון לחצים לצרף חלוץ שיוכל לשחק לצדו של אלטמן. משה סיני וניר קלינגר מבינים כי יהיו משחקים שאלטמן יזכה לשמירה צמודה ושבמצב הקיים הוא גם כך השחקן הכמעט יחיד שמאיים ומסכן את השער.

גורם בהפועל ת"א אמר על כך: "חיזוק אינו רלוונטי עכשיו, כל עוד הבעלים לא יעבירו לכך תקציב. החלון עדיין פתוח, אבל אנחנו נמתין להתפתחויות וייתכן שזה גם יקרה רק בינואר". את התקוות תולים ראשי המועדון בבועז תושב, שבתוך כשבועיים ימריא לאיחוד האמירויות בניסיון לקדם את נושא אימוץ המועדון מול גורמים עסקיים.

אלטמן. הכל תלוי בו | דני מרון

למרות אותן בעיות בחלק ההתקפי, מי שלא שותף אתמול הוא החלוץ הגיאורגי לבאן קוטליה. במועדון הכחישו שהסיבה בגינה לא שותף נוגעת לרצון לשחררו בשל חוזהו העומד על 110 אלף יורו לעונה והוסיפו שגם הוצאתו של שי אייזן הינה מקצועית נטו. בקבוצה מקווים, למרות הכל, לצרף את החלוץ שלומי אזולאי שעזב את בית"ר ירושלים, אך דרישותיו הכספיות גבוהות מדי עבור המועדון וכרגע הוא לא על הפרק.

למחמאות זכה הבלם אדי גוטליב, ששב לקבוצה מרוסיה וערך אתמול את הופעת הבכורה המחודשת שלו: "גוטליב הוא לוחם, שחקן שמדביק בהתלהבות שלו את כל ההגנה וברור מדוע קלינגר וסיני התעקשו להחזיר אותו", שיבחו בקבוצה.

אדי גוטליב ושחקני הפועל ת"א
אדי גוטליב ושחקני הפועל ת"א | דני מרון

המגן השמאלי דורון ליידנר עשוי לשוב לסגל כבר למשחק הבא ופרט לכך בקבוצה מרוצים מהכושר שהציגו השחקנים אתמול, בטענה שההכנה הייתה אופטימלית למרות הסגר והתקופה הארוכה ללא פעילות.

החלוץ רועי זיקרי סיכם: "חזרנו מהפסקת הסגר והקורונה, היה קצת קשה, אבל לאט לאט נתחבר ונוכל לרוץ קדימה. הייתה הקרבה גדולה של כול השחקנים שנתנו יותר ממאה אחוז ואני גאה בהם. התוצאה משקפת ותמיכת האוהדים שלנו נותנת את הכוח קדימה".

האוהדים, כידוע, אינם מרפים מהמחאה נגד הבעלים וגם אתמול הגיעו למתחם חודורוב ולאצטדיון בלומפילד. זאב גרינברג אף התלונן שהאוהדים ניסו לפגוע בו וברכבו, אולם האירוע הסתיים ללא פגע. הגעת האוהדים למתחם האימונים ולאצטדיון, למרות האיסור של משרד הבריאות ומנהלת הליגה, תידון בשני הגופים אשר רואים זאת בחומרה רבה.

אוהדי הפועל ת"א במתחם חודורוב לפני המשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי