חבשי, מאיר וגלזר צפויים לפתוח מול מכבי ת"א, בכר: "אין תירוצים"

מכבי חיפה מוכנה למשחק העונה: מאבוקה מחוץ להרכב, טוואטחה יערוך בכורה מחודשת. רוקאביצה במסיבת העיתונאים: "בשנה שעברה הם היו צעד לפנינו. אני מרגיש טוב גם בגיל 33"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה, שערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק העונה באצטדיון סמי עופר מול מכבי תל אביב (שני ב-21:00). יממה לפני ההתמודדות המסקרנת, המאמן ברק בכר ערך את האימון המסכם לחניכיו ונראה כי עומרי גלזר יפתח בין הקורות ורז מאיר כמגן ימני.

המאמן צפוי לפתוח במערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר חוסה רודריגס ישחק בקישור ובמידת הצורך יעבור לשחק כבלם שלישי. עאיד חבשי יקבל את המפתחות לצד בוגדן פלאניץ' במרכז ההגנה, טאלב טוואטחה יערוך בכורה מחודשת ויאניק ווילדסחוט ישחק בהתקפה יחד עם ניקיטה רוקאביצה.

"צריך לזכור שמדובר בפתיחת עונה והמשחק הזה לא יכריע את זהות האלופה, אבל ניצחון כן יעניק לנו פוש משמעותי ויוכיח שהעונה הזאת שונה מהעשור האחרון", אמרו בחיפה. אתמול קיבלו השחקנים דחיפה מוראלית, כשיותר מ-1,000 אוהדים הגיעו לכפר גלים ועודדו את הקבוצה. בחיפה התרגשו מהמחווה של הקהל ויקוו להחזיר לו על הדשא. "אם רק היה אפשר להכניס אוהדים לסמי עופר", אמרו בצער במועדון.

בכר. ניצח את מכבי ת"א במשחקי עונה כשהיה בב"ש | ראובן כהן, מכבי חיפה

לקראת המשחק, המאמן ברק בכר התייצב למסיבת עיתונאים וסיפר על המומנטום שנעצר: "כל מה שנגיד זה רק תירוצים. היה מספיק זמן כדי להתכונן למשחק, עשינו מחנה אימונים, משחקי אימון – אין שום תירוצים".

השינוי שעברה מכבי ת"א בקיץ: "אני מכבד את איביץ' ואת דוניס ומכבד את הקבוצה, אבל אנחנו באים ומסתכלים על עצמנו במטרה לעשות את הדברים בצורה הכי טובה".

מי הפייבוריטית: "אני מציע שנדבר על המגרש. כל משחק מתפתח בצורה אחרת ואני חושב שאנחנו צריכים להיות מוכנים ונגיע מוכנים, גם מנטלית וגם מקצועית. לחזות מראש מה יהיה אי אפשר".

ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי הקבוצה שהתאושש מפציעה קלה ויפתח מחר, הוסיף לדברי מאמנו: "זה הולך להיות משחק קשה, כי זו קבוצה טובה שבשנה שעברה הייתה צעד לפנינו, אבל אנחנו מוכנים".

הכושר הטוב בו הוא נמצא: "נכון שאני בן 33, אבל עשיתי דברים טובים בקריירה גם לפני. זה הכל תלוי איפה אתה משחק. עכשיו אני מרגיש מצוין והגיל לא משנה בכדורגל, אנחנו רואים יותר ויותר כדורגלני על שמשחקים עד שנות ה-30 המאוחרות שלהם וכל עוד אתה מרגיש טוב והגוף בריא, אין בעיה לשחק אפילו עד גיל 40. אשחק כל עוד אני יכול".

יפתח מחר כמתוכנן. רוקאביצה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

עד כמה פגעה פגרת הקורונה: "המגפה פגעה בכולם, בכל העולם. אימונים נעצרו וספורטאים ואתלטים נפגעים מכך, זו סיטואציה רעה לנו כי כבר הגענו לרמת כושר ולחדות ואז הפסקנו להתאמן במשך חודש. עשינו קדם עונה עם תשעה משחקים, צברנו ביטחון ואז הפסיקו את הכדורגל. זה בלתי אפשרי".

כדורגל בלי קהל: "אנחנו יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים ונעשה את הכל כדי לשמח אותם. כדורגל בלי אוהדים זה לא כדורגל, זה מאוד קשה לשחק בלעדיהם".

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, עאיד חבשי (עופרי ארד), בוגדן פלאניץ', טאלב טוואטחה, נטע לביא, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, יובל אשכנזי, סאן מנחם, דרור שמשון | מכבי חיפה, רשמי
אוהדי מכבי חיפה | תום אונגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי