מתאוסיניו נפצע באימון ובכה: "שום דבר לא הולך לי"

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

הקשר הברזילאי של בית"ר, שרק החלים ושב להתאמן, התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי וצפוי לחזור רק אחרי פגרת הנבחרות. הערכה: פלייטר ייעדר בחודש הקרוב לפחות. איינבינדר התאמן, במועדון לוחצים על ורדסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הזר החדש של בית"ר ירושלים, מתאוסיניו, לא התאמן באופן סדיר עד לאחרונה בעקבות פציעה ישנה עמה הגיע מברזיל. במהלך השבוע הוא חזר להתאמן לראשונה וערך שיחה עם הצוות המקצועי, בה הובהר לו שככל הנראה ייכלל בסגל למשחק מו להפועל חדרה ביום רביעי, אלא שהערב (ראשון) באימון בבית וגן דברים השתנו.

השחקן נטש האימון בטענה שהוא סובל מכאבים בשריר הירך האחורי. הוא ערך בדיקה ראשונה עם רופא המועדון, שהעריך כי הוא לא יחזור בימים הקרובים והמשמעות היא שהוא ככל הנראה יחמיץ גם את חדרה ברביעי וגם את בני יהודה ביום שבת. לאחר הפציעה, מתאוסיניו מירר בבכי ומספר אנשי צוות ניסו להרגיעו. "שום דבר לא הולך לי", אמר השחקן בירידה מכר הדשא.

מי שחיכה מאוד להופעת הבכורה של הברזילאי הוא הבעלים של בית"ר, משה חוגג, ששילם לא מעט כסף כדי להביאו לישראל. כעת נראה שהוא יאלץ להמתין תקופה מסוימת עד שיראה אותו על הדשא, משום שלאחר המשחק מול בני יהודה תתקיים פגרה בת שבועיים בעקבות משחקי הנבחרות.

משה חוגג
משה חוגג | עדי אבישי

מתאוסיניו הוא לא הזר היחיד שנפצע. חלאופילו פלייטר, שבבית"ר העריכו שייעדר כשבועיים, צפוי להיעדר תקופה ארוכה יותר בעקבות דימום פנימי בבטנו. ייתכן שפלייטר ייעדר 4-5 שבועות, מה שאומר שעדיין לא מובטח שיחזור מיד לאחר פגרת הנבחרות.

הצוות המקצועי הבית"רי לא האריך בדיבורים באימון היום בנוגע ל-1:1 אתמול מול הפועל תל אביב וערך לשחקנים אימון שחרור, בו השתתפו גם דן איינבינדר ודייגו ורדסקה. לבלם הוצע פיצוי, אך הוא ביקש מהמועדון הזדמנות נוספת ולהישאר עד ינואר בסגל. יחד עם זאת, קיימת אפשרות אחרת – אם אור זהבי לא ימצא קבוצה, אז הבלם ישראלי יהיה זה שיישאר בסגל ולא ורדסקה. הדבר מצביע כמובן על המאמץ שמשקיעה בית"ר בניסיון להיפטר מהפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי