יהב גורפינקל הוצע להפועל חדרה, שבוחנת את האפשרות להחזירו

המגן יעזוב בימים הקרובים את מכבי חיפה וייתכן שישוב לקבוצתו של שרון מימר עד חודש ינואר: "יש הרבה משחקים עד אז ויהיה נכון להרחיב את הסגל", אמרו במועדון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה לליגה עם 1:1 נגד הפועל קריית שמונה, משחק בו ספגה בתוספת הזמן ואיבדה נקודות יקרות, וכבר ביום רביעי תערוך משחק השלמה בחוץ נגד בית"ר ירושלים (19:45, ישיר בספורט3).

המגן דיא לבאבידי נמצא בספק למשחק לאחר שנפצע בשבת ורק היום לאחר האימון יוחלט לגבי כשירותו ואילו הבלם החדש טל כחילה עשוי להיות בסגל הקבוצה לראשונה..

במקביל, חדרה לא אמרה נואש לגבי צירוף שחקני רכש במועד ההעברות הנוכחי ומי שעשוי לחזור הוא המגן יהב גורפינקל. בימים האחרונים פנו מסביבתו של המגן לאנשי חדרה והציעו להביא את המגן עד למועד ההעברות של חודש ינואר, אז ינסה השחקן למצות אופציות מעבר לים.

בחדרה לא פסלו על סף את גורפינקל גם בשל העובדה שהיה בורג חשוב בהצלחה של הקבוצה בשנתיים האחרונות וגם בשל העובדה שעד ינואר מצפה לקבוצה מספר רב של משחקים והמאמן שרון מימר מעוניין בסגל רחב ובמגן נוסף שיהווה תחרות לעבדאללה ג'אבר, שערך בכורה בליגת העל בשבת בקריית שמונה. "יש הרבה משחקים עד ינואר ויהיה נכון להרחיב את הסגל. מדובר במשא ומתן כספי ואם נוכל להביאו אז נעשה זאת", אמרו בחדרה. 

יהב גורפינקל
ישוב לחדרה? גורפינקח | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי