דוניס עדיין מתלבט: מכבי ת"א תעלה עם רביעייה בהגנה?

יונתן כהן, שרן ייני | אריאל שלום

המאמן עדכן את מרבית שחקניו כי יפתחו, אולם שתי עמדות נותרו פתוחות וההתלבטות העיקרית היא בין ייני לאחד מבין ריקן או קארצב, מה שישפיע על המערך בסמי עופר נגד מכבי חיפה. פשיץ' יעלה בחוד?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (שני, 21:00) בסמי עופר נגד מכבי חיפה. אתמול הגיעו למתחם האימונים בקריית שלום כאלף אוהדים, למרות האיסור ומגבלות הקורונה, ובקבוצה התרגשו לראות את הכמות הגדולה שהגיעה כדי לדחוף אותם ל"משחק העונה".

המאמן גאורגיוס דוניס, שטרם השיג ניצחון ליגה בשלושת משחקיו (שתי נקודות בלבד), סגור על רוב ההרכב שלו וגם שוחח עם אותם שחקנים והודיע להם כי יפתחו, אך נשארו שתי עמדות פתוחות – בחוד עוד עשויים אלכסנדר פשיץ' או ניק בלקמן לפתוח ברגע האחרון וגם בקישור אבי ריקן ועדן קארצב מתמודדים על מקום מול שרן ייני, אם יבחר דוניס לשחק עם ארבעה שחקני הגנה.

המשמעות היא שבקבוצה כבר יודעים שבהגנה יעלו מאור קנדיל, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס ואיתן טיבי, בקישור ימשיכו דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה ובהתקפה כנראה יפתחו דן ביטון ויונתן כהן. כאמור, אם ייני יפתח בסופו של דבר, המשמעות היא שמכבי ת"א תמשיך במערך של חמישייה בחלק האחורי.

כהן וייני. ימשיכו בהרכב? | אודי ציטיאט

בכל הנוגע להתעסקות במערך החמישייה של דוניס בהגנה והביקורות בנושא, מקורבים לקבוצה הזכירו את "הלעג והביקורת על הצבתו של ערן זהבי בעמדת החלוץ" והזכירו גם כיצד כינו את זהבי "חלוץ מדומה" בניסיון להקטין את אותו רעיון של פאקו אייסטראן ושל פאולו סוזה עוד קודם לכן.

דוניס יודע כי מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר היא קבוצה אשר אינה סוגרת משחק ועולה תמיד במערך התקפי כדי לכבוש ולנצח ועל באימונים תורגלה ההצטרפות במשחק המעבר של דור פרץ ובעיטות מחוץ לרחבה.

בקבוצה גם סיפרו כי השחקנים נמצאים בטירוף לקראת המשחק ובעיקר הדגישו אחד בפני השני כי מדובר במבחן אופי, מתוך הבנה שהפסד הערב יגדיל את הפער בין השתיים לשבע נקודות ולמעשה עלול לסיים את העונה ממש עם תחילתה, עם כל הכבוד למאזן המושלם בשלב הבתים של הליגה האירופית. בליגה לא הפסידה מכבי תל אביב למכבי חיפה מאז אוקטובר 2016, הפסד נדיר בשנים האחרונות במגרש בנתניה, אולם בסמי עופר נגד הירוקים היא לא נכנעה מעולם במסגרת ליגת העל, אלא רק בגביע המדינה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, שרן ייני (אבי ריקן), אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן (אלכסנדר פשיץ').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי