שרצקי: "שיחקנו חלש נגד חדרה. רפואה? אנחנו עובדים יחד"

בעלי הפועל קריית שמונה התראיין ב-103FM לאחר ה-1:1 הדרמטי: "תיקו זה כמו הפסד, אבל שיחקנו עם שבעה שחקני נוער. קובי בונה את ההרכב, מעולם לא עשיתי את זה, אבל אם יש לי מה לומר אחרי המשחק אז אני אומר"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה שרדה בליגת העל בעונה שעברה רק ברגע האחרון, אבל את עונת 2020/21 היא פתחה היטב ואחרי שלושה מחזורים היא עדיין ללא הפסד. במחזור הראשון היא הפתיעה עם 0:2 באשדוד, לאחר מכן סיימה ב-1:1 נגד הפועל חיפה ובשבת האחרונה הצליחה לסחוט נקודה מהפועל חדרה, הודות לשער של גיא בן לולו שקבע 1:1 בתוספת הזמן.

אתמול (ראשון) התראיין בתכנית הספורט ב-103FM בעלי המועדון, איזי שרצקי שאמר על פתיחת העונה: "היה משחק חלש שלנו נגד חדרה, בשבילי תיקו זה כמו הפסד, אבל כמה שחקנים ששיחקו גדלו אצלי בנוער, אתם יודעים? זיו מורגן, נחמיאס, אורי דהן, אדריאן רוצ'ט, סמואל בראון, אופיר מזרחי, גיא בן לולו – שבעה שחקני נוער. זו המטרה שלי. גם יש לנו מחליפים מהנוער, אבל אי אפשר שרק שחקני נוער ישחקו".

על קובי רפואה: "הוא בסדר גמור. בפעם הקודמת אני הייתי אשם עם כל מה שקרה, נתתי לדגו עצמאות וקובי קיבל את הקבוצה. עכשיו אנחנו עובדים ביחד, אין שחקן שהבאתי והוא לא רצה. קובי בונה את ההרכב, אני מעולם לא עשיתי את זה. תאמינו לי שאני לא יודע מה ההרכב ושקובי בונה אותו, אבל אם יש לי מה לומר אחרי המשחק אז אני אומר".

גיא בן לולו
בן לולו ושחקני ק"ש חוגגים בתוספת הזמן | שלומי גבאי

כספי רשת הביטחון: "בינתיים אמרו לי מהבנק שיש מספיק כסף. אני סומך על ארז כלפון (יו"ר המנהלת), הוא עושה עבודה מצוינת ולדעתי הוא האיש הנכון במקום הנכון".

כדורגל בצל הקורונה: "בלי אוהדים זה לא כדורגל, ברור שאני רוצה שהוא יחזור. מה זאת אומרת? ברור, שהכל יחזור. גרוטו היה אצלנו במשחק, ראה שאנחנו מתנהגים בהתאם להנחיות ושהכל בסדר. לנו גם ככה אין קהל (צוחק), בפוטנציאל אין לי בכלל פוטנציאל. גם אין סיבה לשפץ את המגרש, כי זה לא שבאים 2,000 צופים אפילו. הכל בסדר במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי