מימר מתכונן לבית"ר: "נצטרך להרים את הרמה", לבאבידי יפתח?

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

מאמן הפועל חדרה מוכן לקרב בטדי ברביעי: "קבוצה מאוד איכותית" (19:45, שידור ישיר בספורט3). המגן הימני יעבור מבחן כשירות, אם לא יוכל לעלות ב-11 - נועם כהן יפתח. התלבטות בין מסיקה ללקאו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה שיחקה בשבת האחרונה בסך הכל את משחקה השני בליגת העל לעונת 2020/21, והשיגה נקודה כראשונה כשנפרדה ב-1:1 מהפועל קריית שמונה לאחר שספגה שער שוויון בדקות הסיום. במועדון הודו שהדבר נבע מקריסה פיזית, ועם כל זאת, מחר (רביעי) מחכה לה משחק ליגת נוסף ולא פשוט בכלל – מול בית"ר ירושלים בטדי (19:45, שידור ישיר בספורט3).

במהלך הימים האחרונים עבד שרון מימר בעיקר על הנושא הפיזי בכדי לחלק את הכוחות, אך למרות זאת, המאמן לא מתכוון לבצע שינויים גדולים בהרכב מהמשחק האחרון. דיא לבאבידי, אשר נפצע מול ק"ש, יעבור מבחן כשירות. אם יימצא שלא יוכל לעלות ב-11, נועם כהן יפתח על חשבונו.

כמו כן, מימר מתלבט בין ריף מסיקה לעומר לקאו במרכז הקישור, וגם בין גוסטבו מרמנטיני לשובל גוזלן בחלק הקדמי. הרכש החדש והאחרון של הקבוצה, הבלם טל כחילה, עשוי להיכלל לראשונה בסגל מול הקבוצה בה גדל, אך בכל מקרה לא אמור לקבל דקות משמעותיות מכיוון שטרם נמצא בכושר משחק.

טל כחילה
טל כחילה | הפועל חדרה

מימר אמר לקראת בית"ר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול קבוצה מאוד איכותית. נצטרך להרים את הרמה שלנו לעומת מה שהצגנו נגד קריית שמונה. גם ברמת המחויבות וגם ברמת הביצוע, כדי לצאת מהמשחק הזה עם תוצאה טובה".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי (נועם כהן), ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, יא יא מלדג'ה, מקסים פלקושצ'נקו, עומר לקאו (ריף מסיקה), רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני, אודה מרשל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי