בונה את הדור הבא: מכבי ת"א החתימה את נובאטוס דיסמאס

נובאטוס דיסמאס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הקשר הטנזני בן ה-18, שמשחק בנבחרת הצעירה במדינתו ואף נבחר לשחקן הצעיר המצטיין בעונה שעברה, יצטרף למחלקת הנוער של הצהובים: "שחקן מאוד מעניין", אמר המנהל פטריק ואן לוון. כל השחקנים שליליים לקורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מחלקת הנוער של מכבי תל אביב נחשבת לאחת החזקות בישראל בשנים האחרונות וכהוכחה לכך ניתן למנות מספר בוגרים שלה בקבוצה הראשונה, ביניהם יונתן כהן ודן גלזר. הערב (שלישי) האלופה הודיעה על רכש חדש למחלקה: הקשר הטנזני נובאטוס דיסמס.

השחקן בן ה-18, יצטרף לקבוצת הנוער של הצהובים לאחר שנבחר בעונה שעברה לשחקן הצעיר של העונה בליגה בארצו, שם שיחק בקבוצת אזאם. ואף זכה בפרס מצטיין החודש באוקטובר האחרון. דיסמאס משחק גם בנבחרת הצעירה של טנזניה. על המגעים בין המועדון לקבוצתו הקודמת של הקשר דווח בטנזניה לפני מספר חודשים.

מנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, התייחס להחתמה ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "נובאטוס הומלץ למחלקת הסקאוטינג שלנו והזמנו אותו למבחנים בתחילת העונה. לצערנו, לא יכלנו לבחון אותו במשך מספר שבועות בעקבות מגפת הקורונה. בתקופה האחרונה הייתה לנו אפשרות לעשות זאת באופן טוב ואנחנו חושבים שהוא שחקן מאוד מעניין שיצטרף למבנה שלנו במכבי".

בנושא אחר, כלל שחקני הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב נמצאו היום שליליים לקורונה בבדיקות שערכו. מחר הקבוצה תמריא לספרד לקראת המפגש עם ויאריאל במסגרת הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי