בנתניה התעודדו מאקיניימי, קניקובסקי: "בטוח שנעשה דברים יפים"

אקינסולה אקיניימי | דני מרון

למרות הפסד 3:2 לנבחרת הצעירה במשחק אימון, במועדון שמחו לראות את הבלם רושם דקות ראשונות מאז הפציעה. הקשר סיפר לאוהדים כחלק ממיזם "זום בהפתעה": "בשנה שעברה היו מאיתנו ציפיות וזה פגע, העונה אין הרבה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה המשיכה אתמול בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל חיפה בשבת, כשערכה משחק אימון מול הנבחרת הצעירה ובו הפסידה 3:2. הבשורה הטובה מהמשחק הגיעה מכיוונו של הבלם הנורבגי אקינסלה אקיניימי, שרשם דקות ראשונות מאז חזר מהפציעה ואף פתח בהרכב, מה שכאמור לא עזר לקבוצתו, שזכתה לשערים של בן אז'ובל וקוואן פרייטר.

ב-36 השעות שנותרו לסיום חלון ההעברות בישראל, נתניה תנסה להשאיל מספר שחקנים: רון אשכנזי רוצה לחתום בליגת העל, אך נכון לרגע זה, אין קבוצה שפנתה רשמית. לעומתו, גולן אלקסלסי ייאלץ לחכות עם השאלתו לאחר שנפצע בשבוע שעבר באחד האימונים וייעדר מהמגרשים כשלושה חודשים.

במקביל, במועדון החלו במיזם חדש, "זום בהפתעה", בו אחד השחקנים מפתיע אחת לחודש מספר אוהדים בשיחת זום. הראשון לעשות זאת היה הקשר גבי קניקובסקי, שהאוהדים לא חסכו ממנו בשאלות.

על החמצת הפנדל בגמר הגביע מול בני יהודה סיפר הקשר: "אפשר לשאול את אשתי, למרות שאנחנו לא מדברים על זה כמעט כי זה כואב לי. חוץ מזה שהחטאתי את הפנדל, כאב לי על העיר והאוהדים. ראיתי כמה זה חשוב והגיע להם, אחרי הרבה שנים ללא תואר. הגיע לאוהדים לטעום משהו כי היו שנים לא פשוטות".

גרשון קופי, גבי קניקובסקי
גרשון קופי, גבי קניקובסקי | דני מרון

המטרות השנה: " אני יכול להבטיח שהשנה נעשה את המקסימום כי יש קבוצה מוכשרת עם אנשים טובים. קבוצה בלי הרבה ציפיות, שזה יכול לפגוע כמו בשנה שעברה. אנחנו מתאמנים קשה ואני בטוח שהשנה נעשה דברים יפים".

המאמן החדש והאימונים בקורונה: "המאמן החדש מצוין ואפשר לראות את זה במשחקים האחרונים שלנו. לשחק בלי קהל זה מאוד קשה. אנחנו משחקים בשביל הקהל וזה חלק מאוד חשוב בשבילנו, כי זה כמו לבוא להופעה או כל דבר אחר. הייתי בהרבה קבוצות והקהל של מכבי נתניה הוא סוג של משפחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי