רכש כפול להפועל חיפה: חנן ממן ויהב גורפינקל חתמו

אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים, הקשר שב לקדנציה שלישית באדום ויקבל את חולצה מספר 10: "מודה ליואב כץ ולחיים סילבס על האמון". הבעלים: "שמח שהוא איתנו". המגן, ששוחרר מכבי חיפה, הצטרף לעונה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

זה היה באוויר והיום (רביעי) זה הפך לרשמי: אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים, חנן ממן חתם לשנתיים בהפועל חיפה והוא יקבל את החולצה מספר 10. זו תהיה הקדנציה השלישית של הקשר בן ה-31 בקבוצה והוא אמר לאחר השלמת העסקה: "אני שמח לשוב למקום בו גדלתי ובו אני מרגיש בבית. יש לי זיכרונות טובים במועדון והרבה חברים טובים שיחד איתם ועם הצוות נוציא את הקבוצה לדרך חדשה בדרך להשגת המטרות העונה. אני מודה ליואב כץ ולחיים סילבס על האמון, ולאוהדים הרבים ששלחו לי הודעות תמיכה".

ממן, שכבש 21 שערים בשבע עונות במדי הפועל חיפה, זכה לברכות מהבעלים יואב כץ: "אני שמח שחנן חזר הביתה למקום בו הוא נתן את העונות הטובות ביותר בקריירה שלו. יחד עם חנן וצוות השחקנים הקיים, אני בטוח שהקבוצה תשיג את מטרותיה העונה". עוד לפני החתימה הרשמית, מי שסיפק רמז עבה לגבי הגעתו הצפויה של ממן הוא חברו הטוב ושחקן הפועל חיפה, עדן בן בסט, שהעלה סטורי לאינסטגרם ובו כתב: "מה קורה ילד יפה? מחכים לך". הקשר השיב: "אני כבר מגיע".

חנן ממן, עדן בן בסט | מסך, אינסטגרם

הפועל חיפה לא הסתפקה בממן וכאמור הכריזה דקות לאחר מכן גם על החתמתו של המגן השמאלי יהב גורפינקל, אשר שוחרר ממכבי חיפה ויחזק את הסגל של סילבס עד תום העונה. את השנתיים האחרונות העביר בהפועל חדרה, במדיה רשם לא פחות מ-50 הופעות במסגרת ליגת העל. במועדון הביעו שביעות רצון מהשלמה העסקה, לאחר שבשחקן התעניינו גם בני יהודה והפועל חדרה.

יהב גורפינקל
יהב גורפינקל | הפועל חיפה, רשמי

מעבר לשניים שכבר חתמו בהפועל חיפה, גם חלוץ הפועל קריית שמונה מוחמד שכר הוצע לקבוצה. שכר אינו בתוכניות של הפועל קריית שמונה וקיבל אישור מאיזי שרצקי לעבור בהשאלה ללא תמורה.

בתוך כך, הפועל חיפה חזרה אתמול לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. התחושות באימון היו קשות בעקבות ההפסד 2:0 למכבי פתח תקווה, אבל סילבס, שבקבוצה הבהירו כי מעמדו לא על הפרק, בחר שלא לערוך בשלב זה אסיפה קבוצתית.

באשר לעידו לוי שהיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון אחרי שבסוף השבוע התבקש למצוא קבוצה חדשה, בסך הכל כחודש אחרי שהצטרף, אתמול חלה תפנית. לוי אמנם התאכזב מאוד והבהיר כי יעזוב רק בתנאי שימצא קבוצה שתשלם לו שכר דומה, אבל אתמול הצדדים סיכמו על הישארותו והוא בתמורה יוותר על חלק מהמענקים שבחוזהו. לוי גם שוחח עם סילבס והשניים יישרו את ההדורים ביניהם.

עידו לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי