דיווח: ג'וסי לופטה הפורטוגלי על סף חתימה במכבי פ"ת

ג'וסי לופטה | מסך

החלוץ בן ה-27 התיר את חוזהו באולימפיה לובליאנה הסלובנית והמריא לישראל כדי לחתום לעונה אחת בקבוצה של גיא לוזון, לה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת. משעלי יעזוב

(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את נאור סבג מהפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה, מוליכת טבלת ליגת העל, קרובה להחתים שחקן משמעותי נוסף. ג'וסי לופטה, חלוץ פורטוגלי בן 27, סיכם את תנאיו במלאבס ועלה על טיסה לישראל כדי לחתום על חוזה לעונה אחת בקבוצה של גיא לוזון, כאשר למועדון תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת.

על המגעים בין לופטה למכבי פתח תקווה דווח הלילה (בין שלישי לרביעי) בתקשורת הסלובנית, שם משחק החלוץ בשורות אולימפיה לובליאנה. בדיווח נטען כי מאמן הקבוצה הסלובנית אינו מחזיק מהפורטוגלי ותחילה ראשי המועדון הציעו לשחקן להתיר את חוזהו, אך הוא סירב. בשלב הזה נראה היה שהוא יעבור לטורקיה לאחר שמספר קבוצות התעניינו, אלא שהמועדון שעמד לצרפו חזר בו ולאחרונה נכנסה לתמונה פתח תקווה, שניצלה את העובדה שבישראל עדיין ניתן לצרף שחקנים והחלוץ יצטרף אליה ללא תמורה, לאחר שלובליאנה רצתה להיפטר מחוזהו בהקדם.

הבוקר אישרו בפתח תקווה לספורט1 כי אכן מתנהל משא ומתן וטענו כי הדברים עדיין לא סגורים לחלוטין, אולם מאז כאמור הצדדים הגיעו להבנות והחלוץ יגיע ארצה להשלים את העסקה. בעקבות כך, החלוץ אליאור משעלי יעזוב במידה וימצא קבוצה, כפי שפורסם לאחרונה כאן באתר. בכך, כאמור, יסגרו במלאבס את הסגל לפחות עד חלון ההעברות של ינואר, כאשר כרגע בקבוצה לא מתכננים להשאיל אף שחקן.

לופטה בן ה-27, שרשם העונה הופעת ליגה אחת כמחליף. הבקיע תשעה שערים ב-32 משחקים במסגרת המקומית בשתי העונות הקודמות ולהגנתו ייאמר שהוא עלה בהרכב רק ב-11 מקרים.

ג'וסי לופטה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי