בהפועל חיפה מבהירים: "מאוד רוצים לצרף את רוסלן ברסקי"

רגע לפני סגירת החלון, סילבס לא מסתפק בגורפינקל ובממן ומנסה לצרף את קשר מכבי תל אביב, שככל הנראה יגיע על חשבון עידו שחר שאמור לעבור לכפר סבא

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את ליגת העל עם נקודה אחת מתשע אפשריות והציגה יכולת ממש לא משכנעת, הפועל חיפה התחזקה אתמול בצורה משמעותית כשצירפה את המגן יהב גורפינקל והקשר הוותיק חנן ממן, ששב לקדנציה שלישית במועדון בו גדל. המאמן חיים סילבס, שהתעקש על צירופם בשבועות האחרונים, הביע שביעות רצון לאחר השלמת העסקאות וטען כי הם יהוו תוספת כוח משמעותית מאוד בהמשך העונה.

לפני שחלון ההעברות ייסגר הערב (חמישי ב-19:00), נודע כי סילבס לא מסתפק בגורפינקל ובממן ואתמול החלו ראשי המועדון לנהל שיחות עם רוסלן ברסקי ממכבי תל אביב. כזכור, הקשר בן ה-28 שיחק כמושאל בכרמל בעונת 2017/18, הרשים מאוד וסייע לקבוצה לזכות בגביע המדינה. כאמור, נציגיו של השחקן מנהלים מגעים מול הפועל חיפה, שהגישה לשחקן הצעה נמוכה ובשלב זה הצדדים מנסים למצוא פתרון כספי שיובל להשלמת העסקה. מי שיעזוב את הפועל חיפה אם העסקה תצא לפועל הוא עידו שחר, מושאל נוסף ממכבי תל אביב, שיעבור להפועל כפר סבא וזאת לאחר שהאלופה לא רצתה לפגוע בדקות המשחק שלו.

באשר למכבי תל אביב, האלופה אישרה לברסקי, שלא ממש נספר על ידי המאמן גאורגיוס דוניס, לצאת להשאלה, כשגם בני סכנין והפועל חדרה הביעו בו עניין, אך בשלב זה נראה כי הפועל חיפה קרובה יותר לצרפו. "אנחנו רוצים אותו מאוד, אבל הוא יצטרך להתגמש בכשרו", הבהירו בצד האדום של הכרמל.

רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

בתוך כך, במהלך היום יתרגל סילבס את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת ב-15:00) ולא מן הנמנע שהמאמן יתרגל שיטה של שלושה בלמים, כשנראה כי לירן סרדל עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי