אור אינברום הפצוע ייעדר, עבדיאל ארויו עשוי לפתוח במקומו

אור אינברום חוגג | יוסי ציפקיס

שחקן ההתקפה של פ"ת סובל מקרע בשריר האחורי, החלוץ הפנמי תורגל ב-11 יחד עם סבג, שצפוי לערוך בכורה בשל הרחקת סאקי. לוזון: "מתרכזים ומאמינים במי שנמצא". לופטה יהיה בסגל לקריית שמונה?

(גודל טקסט)

לאחר שצירפה השבוע את נאור סבג וג'וסי לופטה וכשהיא במקום הראשון (לפחות זמנית), מכבי פתח תקווה תארח מחר את הפועל קריית שמונה ותנסה להמשיך להיות הפתעת העונה עד כה בליגת העל.

המאמן גיא לוזון ייאלץ להסתדר ללא אלביס סאקי המורחק, כשאל הנעדרים הצטרף השבוע שחקן ההתקפה אור אינברום, שסובל מקרע קטן בשריר האחורי ובפ"ת מקווים שיוכל להחזיר לכשירות מיד לאחר פגרת הנבחרות.

ליאל עבדה הגיע מהטירונות כבר ביום חמישי והספיק לערוך שני אימונים עם הקבוצה, כך שהוא יפתח בהרכב. על פי האימון המסכם, נראה שלוזון עדיין מתלבט בנוגע להרכב באימון המסכם תורגל כשעבדיאל ארויו תורגל במקומו של אייל אינברום ואסמיר סוליץ' תורגל מתחת לחלוץ. למרות שהוא סובל מכאבים, ג'וסי לופטה ייכלל בסגל ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. גם נאור סבג צפוי לערוך בכורה.

אביב סולומון, ליאל עבדה | דני מרון

"אנחנו מתרכזים ומרוכזים וכמו כן מאמינים במי שנמצא. מבחינתי מי שנמצא ויהיה בסגל הוא הטוב ביותר. לופטה? הוא שחקן שיוסיף מימד של פיזיות, מהירות ועוצמה בחלק הקדמי ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאוד", התייחס המאמן גיא לוזון לנעדרים ולחלוץ הרכש שלו.

המגן השמאלי ירדן כהן הוסיף: "הרגשנו טוב לחזור עם ניצחון אחרי פגרת הקורונה. אני חושב שבאנו מוכנים ועבדנו קשה כל הפגרה. הצוות הכין אותנו בצורה הכי טובה שיש. למשחק מול ק"ש יש חשיבות גדולה עבורנו כדי ליצור המשכיות ורצף של ניצחונות. יהיה משחק קשה כי ק"ש קבוצה ממש טובה ואנחנו באים בכל הכוח כדי לנצח, לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ולחזור עם שלוש הנקודות".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, איתן אזולאי, נאור סבג, ליאל עבדה, אסמיר סוליץ', עבדיאל ארויו (אייל אינברום), תאי בריבו.

אייל אינברום מול דור מלול
אייל אינברום מול דור מלול | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי