ממשיכה בשלה: שער ובישול לחן עזרא ב-1:2 של מכבי נתניה על הפועל חיפה

הקבוצה מעיר היהלומים לא התקשתה בביתה והשיגה ניצחון שלישי העונה. הקשר כבש את הראשון (60) וסידר לפרייטר את השני (81), מנגד אגאדה רק צימק (90). בכורה לממן ברסקי וגורפונקל, סילבס עדיין ללא ניצחון

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגת העל נפתח היום (שבת) עם המשחק המוקדם בין מכבי נתניה להפועל חיפה. הקבוצה של ריימונד אטוולד המשיכה את הכושר הנפלא והשיגה במגרשה הביתי 1:2 על החבורה של חיים סילבס, שטרם ניצחה מאז חידושה של עונת 2020/21 וממשיכה להסתבך בתחתית.

שלושת שחקני הרכש החדשים של האורחת, יהב גורפינקל, חנן ממן ורוסלן ברסקי הוצבו בסגל וזכו לבכורה במדים האדומים שחורים, אך השניים האחרונים קיבלו דקות רק במחצית השנייה כאשר עלו מהספסל. מעבר לכך לא היו בשורות גדולות מצד שתי הקבוצות ב-45 הדקות הראשונות.

המארחת התעוררה במחצית השנייה ועלתה ליתרון בדקה ה-63 לאחר שחן עזרא ניצל בלבול ברחבת האדומים וכבש מתוך הרחבה בבעיטה חדה. תשע דקות לפני תוספת הזמן, כובש השער הראשון הוסיף בישול לאחר שהכניס כדור מצוין לקווין פרייטר, שלא התבלבל והבקיע את שער הבכורה שלו בישראל. הפועל חיפה השיגה את השער המצמק רק בדקה ה-93, לאחר שהחלוץ וויליאם אגאדה שדחק מקרוב לאחר שניצל שגיאה חמורה של דני עמוס – אך כאמור זה היה מאוחר מדי עבורה.

חן עזרא חוגג | ברני ארדוב

הצהובים ממשיכים ביכולת המעולה ועלו למקום הראשון בטבלה באופן זמני, ומציינים יחס מדהים של 1:12 בשלושת משחקיהם האחרונים. מנגד, חניכיו של סילבס ממשיכים להסתבך בתחתית עם נקודה אחת בלבד ואם לא די בכך, במחזור הבא ממתינה להם מכבי חיפה בדרבי החם. נתניה אגב תתארח אחרי פגרת הנבחרות אצל בית"ר ירושלים במפגש פיקנטי בין סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, עמרי גנדלמן (דולב אזולאי 60), זלאטן סחוביץ', אלמוג כהן (יובל שדה 79), אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא (רותם קלר 89), לאמק בנדה (בן אז'ובל 60), יונס מלדה (קווין פרייטר 60).

הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה, גיא משפתי, יהב גורפינקל, גל אראל (רוסלן ברסקי 66), תומר אלטמן (אלמוג בוזגלו 66), נס זמיר (אחמד דראושה 80), לירן סרדל (סער פדידה 80) קייס גאנם (חנן ממן 54), וויליאם אגאדה.

קווין פרייטר חוגג | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי