עמוס פונה לבית החולים. אטוולד: "אני קורא לזה ניצחון מכוער"

דני עמוס | ברני ארדוב

השוער חווה סחרחורת לאחר המשחק ופונה לביה"ח, המאמן הבהיר: "ברור שהמטרה היא פלייאוף עליון". על החילוף המשולש: "הצליח יותר ממה שציפיתי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא עוצרת. היהלומים השיגו היום (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם 1:2 על הפועל חיפה, ועלתה, לפחות באופן זמני, למקום הראשון בטבלה עם מאזן השערים הטוב בליגה – 4:14 לאחר ארבעה משחקים. מי שכיכב במשחק, פעם נוספת, הוא חן עזרא שכבש את הראשון ובישל את השני לפרייטר. לאחר המשחק, שוער הקבוצה, שהיה נראה מבולבל מעט בשער האחרון, דני עמוס, פונה לבית החולים עם סחרחורת.

מאמן הקבוצה, ריימונד אטוולד, שחווה עונת בכורה מוצלחת עד כה בליגת העל, סיכם: "אני קורא לזה ניצחון מכוער, כי זה מה שזה, מדובר ביריבה חזקה שעשתה את המשחק קשה מאוד בשבילנו, ידענו שיהיה משחק קשה בעקבות הסיטואציה שהם נמצאים בה, ושהם צירפו שחקנים חדשים שהכניסו אנרגיות חדשות בקבוצה. אחרי המחצית עשינו חילוף משולש וזה שינה את המשחק".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

החילוף המשולש: "חיפשנו אנרגיה, חיפשנו ריצות מאחורי ההגנה שלהם ועל זה דיברנו במחצית. השחקנים שפתחו בהרכב התקשו למצוא את הרווחים בהגנה, זה הצליח יותר ממה שציפיתי, אבל זו הייתה התוכנית".

על חן עזרא: "אני חושב שחן יכול לשחק בשני הצדדים, הוא משחק איפה שאני צריך אותו, בשבוע שעבר בנדה פתח בצד שמאל והוא הבקיע מצד ימין והיום מצד שמאל".

המטרה של נתניה: "ברור שהמטרה היא פלייאוף עליון, אמרתי את זה לפני שהתחלנו, אנחנו מגיעים למשחק כדי לנצח אותו, הייתה רק קבוצה אחת ששיחקה בשביל הניצחון, לא עשינו את זה יפה, אבל עשינו את זה. ואנחנו מכוונים לששת המקומות ראשונים, אין ספק".

בהשראת טראמפ: הפוסט של מכבי נתניה אחרי המשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי