שער ניצחון של זריהן סידר לבני יהודה 0:1 על בית"ר ירושלים

החלוץ שכ"כ אוהב לכבוש נגד הקבוצה מהבירה, דחק מקרוב לאחר מבצע אישי אדיר של בן שמעון ועזר לברקוביץ' לשמור על 100% הצלחה בליגת העל. משחק מאכזב לעטר ולשועה מנגד, פרדו הורחק. הפסד ליגה ראשון לצהובים שחורים

(גודל טקסט)

ה-0:4 על הפועל חדרה ביום רביעי, העלה את רמת הציפיות בבית"ר ירושלים, שקיוו להמשיך את רצף הניצחונות גם הערב (שבת) נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד. אך הקבוצה מהבירה שוב נראתה לא מחוברת והציגה משחק חלש. הקבוצה של ניר ברקוביץ' ניצלה זאת עם 0:1 קטן ועזרה למאמנה החדש לשמור על 100 אחוזי הצלחה.

בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר בפתיחה ופספסה הזדמנות לעלות ליתרון מוקדם בדקות הראשונות ממצבים של עטר ו-ורד. בני יהודה כאמור הייתה זאת שכבשה את שער היתרון בדקה ה-19 לאחר פריצה נפלאה מחוץ לרחבה של רועי בן שמעון, שמצא את לא אחר מזריהן שכבש את שערו השביעי בקריירה נגד בית"ר ירושלים. גם מזור וליואיץ' כמעט כבשו גם הם לזכות הכתומים במחצית הראשונה, אך ניצן היה במקום ומנע פיגור כפול.

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

דראפיץ' הכניס במחצית השנייה את מיכאל אוחנה, שגרם לשינוי משמעותי עבור בית"ר ירושלים. קרן מדויקת של הקשר פגשה את ראשו של ורד, שכמעט הכניע את הכתומים ובהמשך אוחנה בעצמו בעט כדור חד למרכז השער, אותו תפס ניראון ללא קושי. בית"ר חיכתה לדקה ה-88 כדי להגיע למצב הטוב ביותר שלה, לאחר שרוטמן המחליף שלח פצצה אדירה מ-25 מטרים שננעצה רק בקורה. בתוספת הזמן האורחת נותרה ב-10 שחקנים לאחר מניעת שער ודאי של פרדו, שביצע עבירה על קאמפוס במהלך מתפרצת וזה היה המהלך שסגר את הסיפור.

בית"ר ירושלים תקווה לשוב למסלול הניצחונות במשחק הבית נגד מכבי נתניה, שיהיה סוג של דרבי עבור צמד המאמנים דראפיץ' וברדה. בני יהודה שנצמדה למכבי חיפה בטבלה עם 10 נקודות, תצא בעוד שבועיים למגרש הצפוני נגד קריית שמונה.

שחקני בני יהודה | קובי אליהו

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, שי מזור, תאמבי סגס, פאדי נג'אר, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא (אריאל לזמי 90), מתיאה ליואיץ' (אליאן רוחנא 70), ניב זריהן (מוחמד גאדיר 57), רועי בן שמעון (פדרו קאמפוס 57).

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורן ביטון, עלי מוחמד (רועי פדידה 80), אביאל זרגרי, עידן ורד (לירן רוטמן 70), שלום אדרי (מיכאל אוחנה 60), אלירן עטר, ירדן שועה (עוזיאל פרדו 67).

עמית כהן, סנטיאגו אוקמפוס | קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 11: אדרי נכנס לרחבה מצד ימין ומצא את עטר, ששחרר בעיטה חזקה ומדויקת בשמאל. ניראון הצליח להדוף למשקוף והחוצה.

דקה 13: מוחמד העביר כדור מדויק לוורד, הקשר בעט כדור מסוכן בחצי גובה, אך לא פגש את המסגרת.

דקה 15: הזדמנות ראשונה לכתומים, ליואיץ' נשאר חופשי ובעט כדור חד מחוץ לרחבה, ניצן היה במקום והדף לקרן.

עידן ורד, תאמבי סגס | קובי אליהו

דקה 19: בני יהודה עלתה ליתרון 0:1! בן שמעון קיבל כדור בצד ימין, נכנס ברחבה כאשר עבר בקלות את אוקמפוס ומצא את זריהן, שכל כך אוהב לכבוש נגד בית"ר וכבש את שער היתרון עם דחיקה מקרוב.

דקה 30: גם זרגרי הצעיר ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, שעלתה מעל המשקוף.

דקה 33: בני יהודה כמעט כבשה את השני. ליואיץ' נותר חופשי לחלוטין ובעט עוד בעיטה מסוכנת שננעצה בקורה הימנית של ניצן.

רועי זריהן, עלי מוחמד | קובי אליהו

דקה 39: פיניש בעט כדור מסוכן אחרי מסירה של אבישי כהן, ניצן במשחק נהדר שוב הדף לקרן.

דקה 70: קרן נהדרת של אוחנה פגשה את ראשו של ורד, שלא פגש את המסגרת.

דקה 75: אוחנה החליף מסירות עם ורד ובעט כדור חזק למרכז השער. ניראון תפס ללא קושי.

דקה 82: הגבהה טובה של אוקמפוס הגיעה אל ביטון, אבל האחרון נגח מעל המסגרת.

דקה 88: רוטמן המחליף עם המצב הטוב ביותר של בית"ר ירושלים כמעט כבש את השוויון לאחר פצצה אדירה מ-25 מטרים שנעצרה בקורה. המון מזל לבני יהודה.

דקה 90: קמפוס יצא למתפרצת מסוכנת ונעצר על ידי פרדו המחליף שהורחק מסיבה זו באדום ישיר ומוצדק.

אלירן עטר | קובי אליהו
עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס | קובי אליהו
פרדו מורחק בכרטיס אדום על ידי איתן שמואלביץ' | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי