צ'יקו אופאדו סיכם לעונה באשדוד, בן שמעון התפוצץ על השופטים

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | דני מרון

אקס מכבי תל אביב ינחתם ביום שני ויעבור בדיקות רפואיות בקבוצה מעיר הנמל. המאמן תקף את השופטים בראיון לספורט1: "יושבים בכיתות ממוזגות ולומדים על כדורגל. לא יכול להיות שהם ממשיכים לשפוט"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד רשמה הערב (שבת) הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 2:1 למכבי חיפה בסמי עופר, אך ללא ספק, הציגה את אחד המשחקים הטובים שלה העונה. השחקנים של רן בן שמעון הגיעו למצבים רבים מול אחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות, ובקלות יכלו אף לנצח את המשחק.

לאחר המשחק, לספורט1 נודע שאקס מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו סיכם לעונה באשדןד עם אופציה לעונה נוספת. אופואדו ינחת בישראל ביום שני ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות, לאחר שזכה להתעניינות מקבוצות רבות בליגת העל.

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו. חוזר לליגת העל | אריאל שלום

בראיון לספורט1 בסיום המשחק, בן שמעון לא הצליח לעצור את עצמו ותקף את איגוד השופטים, בעקבות ההחלטה של דויד פוקסמן להעניק כדור עונשין למכבי חיפה בדקה ה-44, בהחלטה שנויה במחלוקת לאחר בדיקת VAR.

רן בן שמעון: תוכנית המשחק הייתה מושלמת. התוכנית הייתה לבוא לעשות משחק הגנתי, ועם כל זה, למרות ששיחקנו משחק הגנתי בחצי הראשון, הגענו ליותר מצבים! ידענו שאם נחזיק במחצית הראשונה, במחצית השנייה ייפתחו לנו המצבים. אבל, כל שבוע אנחנו באים, כל שבוע, ואני יודע שזה ארגון שאסור לדבר עליו, כי אם אתה מדבר, אתה יושב כמה שבועות בחוץ, אז את מה שאני רוצה להגיד, אסור לי להגיד, ואני לא יכול לדבר עליו. אבל הנה משהו שאני כן רוצה להגיד – יושב ארז פפיר בשבוע שעבר בניידת, שופט השופט, יגאל פריד, חבר'ה שלא באו מכדורגל, יושבים בכיתות ממוזגות ולומדים על כדורגל. שורק נגדנו פנדל שלא היה, ואז, ארז פפיר אומר לו לתת אדום, ששבוע לפני זה ז'וסואה נותן לו מרפק מול הפנים והוא לא נותן לו אדום. אז אם אין אחידות, ארז פפיר ויגאל פריד צריכים לתת את הדעת על זה, זה לא יכול להיות שהם ממשיכים לשפוט. בא דויד פוקסמן היום, שני שחקנים עולים לכדור עם הראש ברחבה, הכדור נגע ראש בראש, לא המרפק נתן את המכה, הוא לא נתן לו מרפק בפנים, הכדור היה ראש בראש, לא ראיתי שחקן שלא קופץ עם הידיים למעלה. ואת זה פוקסמן לא מצליח להבין כי הוא לא היה בכדורגל! הוא לא בא מהכדורגל, החבר'ה האלה באים מכיתות, ובמקום לתת לשחקנים להכריע, כל שבוע חוסר האחידות צועק לשמיים. אני לא יכול להגיד מה אני חושב על החבר'ה האלה, אני לא יכול, כי אני אקבל הרחקה לכמה שבועות".

תחושת קיפוח: "כל החינוך שלי בחיים האלה זה לא להיות מקופח ולא להיות הקורבן, אבל יש כבר גבול. שבוע שעבר לא רציתי לדבר על השופט. ראיתי את הוידאו אחרי המשחק, יגאל פריד לא נותן אדום והוא פשוט צריך להתבייש. אמרתי שאני לא רוצה להאשים שופט, דקה 44 קוראים לו ל-VAR, וזה בושה וחרפה שהוא רואה את אותו מהלך 14 פעמים ועדיין מחליט לתת את הפנדל הזה. הוא צריך לבדוק את עצמו. איגוד השופטים חייב לתת את הדעת על זה, ששבוע אחרי שבוע, אותן טעויות נגד אותן קבוצות. מספיק עם זה כבר".

הקבוצה שלו: "עשינו מחצית שנייה מדהימה, אני לא זוכר את הקבוצה שלי מגיעה לכל כך הרבה מצבים, הם נתנו מאמץ יוצא דופן, אני גאה בהם מאוד. יש לי קבוצה מדהימה שאני מאוד מחובר אליה. נילך הביתה, נאכל קצת את הלב, העיקר שהחבר'ה האלה ירדו ומרגישים טוב עם עצמם".

בן שמעון התפוצץ: "מספיק עם זה כבר, יצא מכל החורים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי