מכה לחיפה: וילדסחוט צפוי להיעדר כחודש. דאגה מהכושר הגופני

שחקן הכנף סובל מקרע בשריר הירך האחורי. חשש מה'נפילה מהרגליים' במחצית השנייה מול אשדוד. ביקורת על השינויים של בכר בהרכב וספסול אבו פאני. בעקבות היכולת הטובה בין הקורות: גלזר ימשיך

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם ניצחה אמש (שבת) 1:2 את אשדוד בתום משחק דרמטי, ובמועדון מרוצים מקצב צבירת הנקודות לפני הפגרה, אך היכולת רחוקה מלהרשים ואף מדאיגה את הצוות המקצועי: "חוץ מהנקודות, אין לנו מה לקחת מהמשחק הזה. אשדוד הייתה ראויה לנקודה, אבל למזלנו, הגדולה שלנו העונה היא לדעת לנצח גם משחקים כאלה". אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק.

בקבוצה לא אהבו את השינויים של ברק בכר בהרכב, ובמיוחד לא את ספסולו של מוחמד אבו פאני לטובת יהאב אל עביד, שלא הרשים והוחלף במחצית: "בכר צריך להחליט מי ה-11 הקבועים שלו, לרוץ איתם ולתת להם ביטחון" אמרו על המאמן, שבאותה נשימה, זכה למחמאות על כך שהחליט להמשיך ולתת לגלזר את אפודת השוער הראשון. גלזר סיפק כמה הצלות מרהיבות אמש, וצפוי להמשיך בשער, לאור הכושר הטוב שהוא מציג והאמון לו הוא זוכה מהצוות המקצועי, מאז מחנה האימונים בסרביה.

צפו: ברק בכר מדבר אחרי הניצחון על אשדוד

נושא נוסף שמדאיג את הצוות המקצועי הוא הכושר הגופני הירוד של השחקנים במחצית השנייה, כפי שהיה אפשר לראות בבירור במשחק העונה ובמפגש עם אשדוד אמש. בעונה שעברה הירוקים נהגו להתעלות במחצית השנייה, אך העונה המגמה השתנתה, ואמש, רן בן שמעון בנה את תכנית המשחק שלו סביב הרעיון ששחקני חיפה 'יפלו מהרגליים' במחצית השנייה. בחיפה מקווים כי פגרת הנבחרות תביא לשיפור בכושר הגופני, ובמהלך השבוע הקבוצה תערוך משחק אימון נגד מכבי נתניה.

בנושא אחר, הבוקר התברר כי יאניק וילדסחוט, שעלה מהספסל במחצית והוחלף בדקה ה-77, צפוי להיעדר מהמגרשים בחודש הקרוב. שחקן הכנף עבר בדיקת אולטרסאונד, התבשר כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי ויחמיץ בין היתר את המשחקים נגד הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. גם צ'רון שרי, שהודה בסוף המשחק על כוונתו להישאר בחיפה עונה נוספת, התלונן בסיום המשחק על כאבים ברגלו אבל צפוי להיות כשיר לאחר הפגרה. נזכיר שיובל אשכנזי סובל מקרע בשריר הארבע הראשי, אך צפוי לחזור לאימונים לאחר הפגרה.

ווילדסחוט ושרי. סבלו מפציעות בסוף המשחק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי