התביעה דורשת: 3.5 שנות מאסר לליאור אסולין

ליאור אסולין
ליאור אסולין | עדי אבישי

חלוץ העבר מסתבך: אחרי שנחשד בסחר בסמים, התקיים דיון בבית משפט השלום בת"א בו התביעה דרשה עונש מאסר ובנוסף מאסר על תנאי, קנס בסך 30 אלף ש"ח לפחות ופסילת רישיון הנהיגה שלו

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משנה וחצי נעצר כדורגלן העבר, ליאור אסולין, בחשד לסחר בסמים. הפרקליטות הגישה כעבור זמן מה כתב אישום, והיום (ראשון) הוא נכח בדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב, בו התביעה דרשה מהשופט שמאי בקר להטיל על החשוד עונש מאסר בן שלוש וחצי שנים.

כמו כן, התביעה דרשה שמלבד 42 חודשי מאסר, אסולין יקבל עונש מאסר משמעותי נוסף על תנאי במקרה של עבירה חוזרת, רישיונו ייפסל ויספוג קנס משמעותי של לכל הפחות 30,000 ש"ח. הדיון הבא בנושא נקבע ל-18 בנובמבר (יום רביעי הבא) ובו אמור להינתן פסק הדין.

עורכת הדין מטעם הפרקליטות, רינת יצחקי, אמרה במהלך הדיון: "היו לו שני סוגי סמים. ביום שהוא נתפס היו ברשותו מספר שקיות חלוקה, סמים המחולקים למספר מנות. אם נסתכל על כל האישומים ביחד, יש לנו 30 אישומים, 30 קונים סה"כ כ-130 גרם וכ-16,000 ש"ח. הנאשם הצהיר שיש חובות כבדים ושכל המניע שהיה לנגד עיניו זה כסף קל, והוא אכן עשה סכומים נכבדים. הקנס צריך להיות משמעותי".

לטענת התביעה, הייתה זו עבודתו העיקרית של אסולין, והוא פעל גם להסוות אותה באמצעים שונים. בהמשכו של הדיון מתח השופט ביקורת על הטענה שאסולין "עבר הליך שיקומי הלכה למעשה ולמרבה התדהמה מאחורי כל אלה עומדת פגישה אחת עם שירות המבחן במישור הטיפולי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי