בדקה ה-90: לוסיו העניק לקריית שמונה 0:1 על מכבי פתח תקווה

לוסיו חוגג | אודי ציטיאט

בעיטה נפלאה של הברזילאי לקורה ופנימה הכריעה את המפגש במושבה, הקבוצה של גיא לוזון פספסה הזדמנות לחזור לפסגת ליגת העל על חשבון מכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הגיעה למחזור השישי בליגת העל מהמקום הראשון בטבלה וראתה את מכבי חיפה עוקפת אותה אתמול (שבת). הערב הייתה לקבוצה של גיא לוזון הזדמנות לכבוש בחזרה את הפסגה, אלא שהיא ספגה הפסד כואב 1:0 לקריית שמונה, ששמרה על מאזן נקי מהפסדים וצברה שלוש נקודות בזכות שער ניצחון דרמטי של לוסיו.

המלאבסים ניצחו בשבעה מתוך 10 האחרונים בין הקבוצות, כולל בשלושה האחרונים, אך הפעם לא הצליחו להמשיך ברצף ובמומנטום מהניצחון על הפועל חיפה במחזור הקודם וירדו למקום הרביעי. לאחר הפגרה, מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ נגד הפועל תל אביב בתקווה לחזור למסלול הנכון.

קובי רפואה, שבמפגש האחרון בין השתיים בליגה הוריד את הלוזונים ללאומית כמאמן הפועל תל אביב, יצא עם ידו על העליונה גם הפעם וקריית שמונה עלתה למקום החמישי. שער הניצחון נכבש כאמור על ידי לוסיו, שלקראת תום הזמן החוקי קיבל כדור באגף ימין, חתך למרכז ושחרר בעיטה חזקה לפינה הרחוקה של אריק ינקו, שפגעה בקורה ונכנסה פנימה. בחזרה מהפגרה תחכה לצפוניים בני יהודה.

שחקני ק"ש חוגגים שער ניצחון דרמטי | אודי ציטיאט
רפואה. שוב חגג נגד הלוזונים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי