תסכול בפ"ת: "הפסד מיותר". ינקו חושש מקרע בצד הבטן

אריק ינקו | אודי ציטיאט

מכת פציעות בקבוצה של לוזון: השוער יעבור צילום, בקבוצה מקווים שמדובר בחבלה בלבד. בקבוצה התאכזבו מההפסד: "סתם משחק". אור בלוריאן: "רצינו לפחות להוציא תיקו". וגם: עדכון על סוגיית הוצאת הדרכון של עבדה

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פ"ת לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 0:1 להפועל קריית שמונה כשספגה בדקה ה-90. הקבוצה של גיא לוזון רצתה לחזור למקום הראשון, אך הציגה משחק לא טוב וספגה הפסד ביתי ראשון העונה בליגה. "זה פשוט היה סתם משחק. משחק בושה. זה היה הפסד כ"כ מיותר" אמרו במועדון. "אולי פתיחת העונה קצת בלבלה ואנחנו לא כאלה טובים כי גם נגד מ.ס אשדוד וגם נגד הפועל כפר סבא שניצחנו לא נראנו כ"כ טוב", הוסיפו.

הבלם אור בלוריאן התייחס להפסד: "התחושה מאכזבת מאוד. רצינו לנצח, או לפחות להוציא תיקו במשחק הביתי, אבל אנחנו עם הפנים למשחק הבא. כל מכת הפציעות מבאסת מאוד. גם השחקנים שנכנסו כמחליפים לא היו כשירים לחלוטין, אבל כל מי שנכנס נתן את הכל וזה יכול לקרות בכדורגל". 

לצד ההפסד, המכה הגדולה ביותר של פ"ת קשורה לפציעות: אל גיא חדידה, יינון אליהו, אור אינברום וארד בר, הצטרפו אמש עוד ארבעה שחקנים. תומר לוי סובל מכאבים בשריר הירך האחורי וככל הנראה סובל מקרע, ירדן כהן סובל מחבלה באזור האגן ואליהם הצטרף גם השוער אריק ינקו, שצפוי לעבור היום (שני) צילום עקב חבלה בצד שבאיזור הבטן. השוער אך התבטא בפני חבריו כי הוא חושש מקרע, אך ההערכות הן שמדובר בחבלה בלבד. הקשר ליאל עבדה, סבל דריכה בבוהן מחברו לקבוצה עבדיאל ארויו וסובל מנפיחות.

גיא לוזון. מכת פציעות | אודי ציטיאט

בנוגע לעבדה, כפי שפורסם בספורט1, השחקן עובד בימים אלו על הוצאת דרכון פורטוגלי, אך נכון לרגע זה עדיין לא חלה התקדמות שכן מוצאו של הקשר מקשה על המשך התהליך.

בקבוצה מקווים לנצל את פגרת הנבחרות כדי להכשיר לפחות את אליהו, אינברום ובר לכשירות, כאשר ההערכות הן שהשלושה צפויים להיות כשירים למחזור הבא, כשתפגוש את הפועל תל אביב במשחק ביתי ביום שבת ב-21 בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי