בבית"ר יצאו להגנת אוקמפוס, ומה הסיבה לעייפות של שועה?

ירדן שועה | דני מרון

בירושלים יצאו להגנתו של המגן הצעיר מפרגוואי: "הוא רק ילד בן 18". דראפיץ' וברדה ימשיכו לתת קרדיט לחלוץ הצעיר, שעדיין מוריד חלודה לפי חבריו. מוחמד המריא לניז'ר, פלייטר לסורינאם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל פרשת דן איינבינדר שמעסיקה את ראשי בית"ר ירושלים, ולאחר ההתערבות של ארגון השופטים (לחצו לידיעה נפרדת), הצוות המקצועי בראשות דראפיץ' וברדה מנסה לשמור על אווירה מקצועית בבית גן גם לאחר שחלק מהשחקנים יצאו לפגרת הנבחרות.

המאמנים מבינים כי בצל הציפיות הגבוהות משחקני ההתקפה, הקבוצה זקוקה לשינוי בכל הנוגע למשחק ההגנה שלה. המשחק האחרון עשוי להוביל לשינוי התפקוד של הקשר האחורי ברביעיית הקישור, כך שיתמקד בעיקר בעבודת הגנה וישמש כבלם שלישי.

במועדון מבינים כי לסנטיאגו אוקמפוס יש המון מה להוכיח מבחינה הגנתית, אבל מצד שני לא רוצים לצאת בהצהרות לגביו. "הוא ילד בן 18, כמה ישראלים אתה מכיר שהיו יוצאים למדינה רחוקה בגיל כזה ומתאקלמים במהירות כזאת?", יצאו בקבוצה להגנתו של הפרגוואי.

סנטיאגו אוקמפוס | קובי אליהו

עוזיאל פרדו, שתורגל לסירוגין עם ירדן שועה, לא ישותף לאחר הפגרה בגלל האדום שספג ובכל מקרה בצוות המקצועי רוצים לתת לחלוץ הרכש הצעיר ביטחון לקראת ההמשך והוא יקבל קרדיט בהרכב. במועדון ציינו כי שועה סבל מעייפות אחרי הנשחקים האחרונים לאחר שכמעט ולא שיחק במכבי חיפה ולכן חסרה לו חדות מול השער. "ירדן עדיין מוריד חלודה", אמרו חבריו לקבוצה.

במהלך הפגרה הקבוצה תתאמן ללא חלק מהזרים שלה. עלי מוחמד המריא למשחקה של ניז'ר, מתאוסיניו בברזיל וייעדר מעל חודש וחלאופילו פלייטר, שייעדר כחמישה שבועות, המריא למשפחתו בסורינאם.

ירדן שועה. עדיין מוריד חלודה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי