סיים את הקמפיין האירופי? ויטור סובל מקרע בשריר הארבע ראשי

הבלם הפורטוגלי ייעדר לפחות ארבעה שבועות והוא עלול להחמיץ את שלושת המשחקים שנותרו לקבוצה בליגה האירופית. צדק יחליפו. הפועל באר שבע תיפגש עם נציגי וארן וסלליך לגבי עתידם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה כי בבדיקת אולטרסאונד שנערכה הבוקר (שלישי) למיגל ויטור התגלה קרע בשריר הארבע ראשי. על פי ההודעה, "השחקן יחל בהליך השיקום עם הצוות הרפואי של המועדון וצפוי להיעדר מספר שבועות". בבאר שבע חששו תחילה מקרע ברצועה שישבית אותו לתקופה ארוכה יותר, אולם לאחר המשחק מול כפר סבא נבדק וההערכה הראשונית דיברה על מתיחה שבעקבותיה ייעדר מספר שבועות. בסופו של דבר, ויטור ייעדר לפחות ארבעה שבועות.

המשמעות: נראה כי הבלם יחמיץ לא רק את המשחקים מול לברקוזן וסלביה פראג, אלא גם את משחק הבית מול ניס. מי שצפוי למלא את מקומו של ויטור הוא כמובן שיר צדק, שהחליף אותו במשחק האחרון. איתן רצון צפוי לשבת על הספסל, בזמן שעמית ביטון מושבת בגלל קרע ברצועה הצולבת.

מיגל ויטור, לואי טאהא, ז'וסואה | ברני ארדוב

שחקן נוסף שנפצע אתמול בברכו וייבדק היום הוא רמזי ספורי. זה קרה במהלך משחק אימון מול עירוני כסייפה מליגה א', בו שותפו השחקנים המחליפים ושחקני נוער. לצד הדאגה מהתלות בשחקנים הזרים, במועדון התקבלה החלטה להיפגש עם נציגי אנתוני וארן וסינטיהו סלליך לקראת חודש ינואר, במטרה לדון על עתידם במועדון. ייתכן שהשניים יאריכו חוזה בעונה אחת, כדי לשמור חלק השלד הישראלי הבכיר.

שחקנים בקבוצה אמרו כי וארן צריך לקבל יותר קרדיט ולא ברור מדוע אחרי הצמד במחזור הקודם פתח בשני המשחקים האחרונים על הספסל. גם תומר יוספי לא שותף למרות שלא פתח במשחקים האחרונים ואבוקסיס עשוי לערוך מספר שינויים במשחק מול אשדוד.

סלליך. שביעות רצון מהקשר שהגיע בקיץ ממכבי חיפה | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: אנתוני וארן, סינטיהו סלליך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי