ההצעה של בית"ר לזהבי: חוזה לשנתיים בשכר מקוצץ וחזרה לסגל

הבלם קיבל אישור לקחת חלק במחנה האימונים בשפיים, אך יוכל לחזור לסגל אם יסכים להצעה. חוזהו כיום: יותר מ-40 אלף שקל ברוטו כולל פרמיות. גם ורדסקה הגיע לאימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מאיצה את המגעים עם אור זהבי. בלם הקבוצה יצא היום (שלישי) עם המועדון למחנה האימונים בשפיים ויורשה להתאמן, כמו דיוגו ורדסקה שקיבל אישור לכך, וכעת מנסים במועדון להגיע איתו לסיכום.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי בלם בית"ר ירושלים צפוי להישאר בקבוצה תמורת הארכת חוזה לשנתיים נוספות, לאחר שהבהיר כי הוא מעדיף לא לעבור לקבוצה אחרת וזכה לתמיכת צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' שי וברדה, שביקשו מהבעלים משה חוגג להשאירו בסגל מתוך כוונה לאפשר לקריאף לשחק בעיקר בעמדה אחת – קשר אחורי.

כעת, בית"ר הגישה הצעה רשמית לסוכנו אבי נמני, אולם בחוזה נמוך יותר (זהבי משתכר כיום יותר מ-40 אלף שקל ברוטו, כולל נקודות). גורם בבית"ר הסביר כי "מדובר בחוזה לשנתיים, עם הבטחת עתיד כלכלי בתקופת קורונה", אולם השחקן סיפר למקורביו כי הוא מתלבט אם לחתום. בסביבת שני הצדדים מעריכים כי בסופו של דבר זהבי יחתום על החוזה, זאת משום שהוא מבין כי כל עוד הצדדים לא יגיעו להסכם הוא לא יקבל מקום ברוטציה של דראפיץ' וברדה.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

הקבוצה תחל היום באימונים בשפיים. האימון הראשון ייערך בקצב נמוך יחסית ומחר תערוך הקבוצה אימון כפול. דן איינבינדר לא מורשה להשתתף באימונים והשבוע הוא יגיש, באמצעות עו"ד רועי רוזן, תביעה לאכיפת הסכם. הוא ידרוש את מלוא חוזהו בקבוצה, כולל מענקים ובונוסים צפויים.

בנוסף, הוא עשוי לדרוש פיצוי בגין חוסר היכולת שלו להתאמן, שלטענתו פוגעת בו בפן המקצועי. בבית"ר זעמו על דברי מקורביו בספורט1 שלשום, שטענו לחוסר מוסריות מצד המועדון וכי המהלך נעשה בצורה לא חוקית. עוד הוסיפו, כי חסכו למועדון יותר מ-600 אלף שקל כשזה הסכים לחתום על קיצוץ.

בנושא אחר: המועדון הודיע היום על מינויו של סמי מלכה לתפקיד מאמן קבוצה הנוער.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי