ווילדסחוט חשף: "סיינסבורי השתכר באילת ונרדם באמבטיה"

כוכב מכבי חיפה התראיין בהולנד ושיתף סיפור ביזארי על הבלם האוסטרלי: "כל החדר הוצף, הוא התעורר כשהוא לא יכול היה לנשום". על המצב הביטחוני: "שמעתי הרבה סיפורים רעים על ישראל, זוכר רק שהייתה אזעקה אחת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון נגד מ.ס. אשדוד והיציאה לפגרת הנבחרות, יאניק ווילדסחוט התראיין בהולנד וסיפר על החיים בישראל בעונתו השנייה במכבי חיפה. שחקן הכנף הסביר במולדתו על המצב הביטחוני הקיים, החששות הראשונים לאחר שחתם, היחס שהוא מקבל מהקהל וגם סיפור ביזארי בו מעורב עם חברו לשעבר בכרמל, טרנט סיינסוברי.

"חיפשתי הרבה מידע לגבי ההיסטוריה של ישראל לפני שהגעתי" סיפר ווילדסחוט. "אתה שומע הרבה סיפורים רעים על המקום הזה. בהתחלה אתה מפחד כי אתה רואה שיש הרבה תנועה של אנשים ברחוב, משהו שאתה לא רגיל אליו. למזלי, אני גר במקום מאוד שקט. אם משהו יקרה, זה יהיה רחוק ממני. אני זוכר שהייתה אזעקה פעם אחת, ואז משהו קרה בבאר שבע, שנמצאת רחוק ממני".

"כאן בישראל כולם יודעים איך להתמודד עם מצבים כאלה. פשוט הולכים למקלטים עד שהכל נרגע ואז חוזרים לשגרה. ככה שומרים כאן על 'חיים רגילים'. בפעם הראשונה שזה קרה, אנשי המועדון התקשרו אליי. הם הבינו שזה יכול להיות מפחיד עבור שחקן זר. הם הציעו לי מקומות אחרים להיות בהם אם לא הרגשתי בטוח".

ווילדסחוט. "שמעתי הרבה סיפורים רעים על ישראל" | מאור אלקסלסי

ווילדסחוט ציין בנוסף את ההבדל בין התרבויות כאשר אתה נפגש עם אוהדים ברחוב וסיפר: "ביום הראשון שלי כאן הייתי בסופרמרקט ופתאום הגיע אליי מישהו והצטלם איתי מבלי לשאול אותי אפילו. אני חושב שזה כל ההבדל כאן. אין לאנשים בישראל בעיה גם לצעוק לי מהצד השני של הרחוב 'ווילדסחוטטטט, תמונה תמונה" הוסיף שחקן הכנף בחיוך.

בסיום הראיון, כוכב מכבי חיפה שיתף סיפור שהתרחש במהלך העונה שעברה כאשר שחקני הקבוצה היו באילת, וחשף כי טרנט סיינסבורי, בלם הירוקים בעונה שעברה, השתכר במהלך בילוי עד שלא יכול היה לנשום: "בעונה שעברה נסענו לאילת, שהיא כמו מאיורקה של ישראל. יצאנו עם כמה חברים לקבוצה לשתות. כשחזרנו, פתאום ראינו שסיינסברי חסר".

"מסתבר שהוא חזר למלון כשהוא שיכור, נכנס לאמבטיה ונשכב בה עד שנרדם. כל הדירה פשוט הוצפה. הוא התעורר כשהוא לא יכול היה לנשום יותר. כולנו המצאנו תירוץ עבורו כדי שהוא לא יספוג עונש. דרך אגב, נראה שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. נדמה שבכל פעם שהוא משתכר הוא נכנס לאמבטיה כדי להירדם. ביום שלמחרת הוא איחר לאימון" סיכם ווילדסחוט.

טרנט סיינסבורי
סיינסבורי. "כולנו המצאנו תירוץ עבורו כדי שהוא לא יספוג עונש" | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי