"נגיע לשחקנים כישרוניים שיובילו את בית"ר ירושלים בעשור הקרוב"

מקסים פלקושצ'נקו, אביאל זרגרי | דני מרון

האם ניתן לשחזר את מה שנעשה במכבי ת"א, מדוע החליט לשוב, הקשר עם יוסי מזרחי, הדור הבא והשינוי בעיר. אחרי שמונה למאמן קבוצת הנוער, סמי מלכה בראיון לתכנית הספורט של 103FM. האזינו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שחזר אתמול (שלישי) לבית"ר ירושלים ומונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון, שחקן העבר סמי מלכה, לו עבר עשיר במחלקה, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר מה גרם לו לשוב לתפקיד והאם לדעתו ניתן לשחזר את מה שנעשה בשנים האחרונות במכבי תל אביב.

האזינו לראיון

מדוע החלטת לשוב: "אני מאמן במחלקת הנוער של בית"ר קרוב ל-15 שנה וכמאמן קבוצת הנוער זו הקדנציה השלישית שלי. מה הביא אותי הפעם? הייתי בצוות של יוסי מזרחי והייתי העוזר שלו עד לפני שלושה חודשים. הוא ביקש ממני לבוא, כי אני מכיר את השנתונים במועדון. יוסי מונה למנהל מקצועי ואני מאחל לו הרבה הצלחה. לדעתי זה חשוב שיהיו סמלים במועדון כמו בית"ר ירושלים".

על הדור הבא של בית"ר: "אל תשכחו שמעבר לבית"ר ירושלים, יש היום בירושלים את נורדיה ואת הפועל. ויוסי מזרחי הוא מאמן כדורגל ולדעתי הוא גאון שיעשה את המקסימום להביא שחקנים לקבוצה הבוגרת. אל תשכח שיש לנו שחקנים צעירים בבוגרים היום: דגו, פרדו ואת זרגרי שהייתה לו בכורה יוצאת מן הכלל".

אביאל זרגרי, גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

האם ניתן לשחזר את ההישג של מכבי תל אביב, שזכתה באליפויות עם לא מעט שחקני נוער: "אני מאמין שכן, כי חוגג משקיע במחלקת הנוער. הוא משקיע במתקנים. לפני שלושה חודשים השקנו מגרש סינטטי עם תאורה, זה דבר שמשדרג את הילדים. אנחנו חוזרים עכשיו מהקורונה והילדים צמאים לחזור. אני מאמין שעם השקעה נכונה ומאמנים טובים בהובלתו של יוסי מזרחי, אנחנו נגיע לשחקנים כישרוניים שלדעתי יובילו את בית"ר בעשור הקרוב".

על השינוי בעיר: "עד לפני שלוש או ארבע שנים, שחקנים היו מגיעים לנורדיה או קטמון כי שם היו סיכויים יותר גדולים להתקדם לבוגרים. היום הרוח של המועדון נושבת לכיוון הצעירים. יש את משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש ושחקנים יודעים שיש להם הזדמנות עכשיו להתקדם בבוגרים. מה שקרה, זה שילד שגדל בבית"ר ירושלים היה אומר לעצמו – 'אין לי סיכוי להגיע לבוגרים'. היום אנחנו רואים שזה השתנה".

על קבוצת הנוער הנוכחית של בית"ר: "אנחנו לא בתחתית, סך הכל היו ארבעה משחקים. ניצחנו שניים והפסדנו שניים. אני חושב שיש לנו נוער מאוד מוכשר, אבל צריך הרבה עבודה. הרבה הרבה עבודה".

סמי מלכה | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי