שרי: "אני מעדיף לפגוש את אמא שלי מאשר לחתום בברצלונה"

אחרי שיאניק וילדסחוט דיבר, הגיע תורו של כוכב הירוקים שהתראיין בהולנד וסיפר על מצבה של אמו החולה, שאינה יכולה לטוס לישראל. על החיים בארץ לעומת טורקיה: "טוב לנו פה, שם היה מאוד קשה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (שלישי) יאניק וילדסחוט ממכבי חיפה התראיין בתקשורת ההולנדית, חשף סיפור הזוי על טרנט סיינסבורי והתייחס גם למצב הביטחוני בארץ, הבוקר הגיע תורו של חברו הטוב והכוכב הגדול של הירוקים, צ'רון שרי, שדיבר בגלוי לב על מצבה של אמו והתחושות שלו ושל משפחתו בישראל.

שרי, שהבקיע 12 שערי ליגה ובישל 13 נוספים ב-40 הופעות בליגת העל ונחשב לבינגו אדיר של מכבי חיפה, סיפר על הגעגועים לאמו, אותה הוא פגש במולדתו לאחר המשחק מול טוטנהאם: "אני מתגעגע אליה מאוד, היא חולה ולא יכולה לטוס לישראל. הייתי מעדיף שאמא שלי תגיע לבקר אותי מאשר לחתום בברצלונה".

על החיים בישראל סיפר שרי: "חלק מהקהל פה בחר אותי לשחקן העונה שעברה בליגת העל. זה ממלא אותי ואני מעריך מאוד את מי שבחר בי. אנחנו, אני ובני המשפחה שלי, מרגישים טוב מאוד בישראל וזאת לעומת התקופה בטורקיה שם היה לנו קשה. הילדים שלי לא אהבו את בית הספר ואשתי לא התחברה למדינה".

צ'רון שרי | דני מרון

לאחר הניצחון של מכבי חיפה על אשדוד במשחק הליגה האחרון, שרי התייחס לעתידו בראיון שהעניק לספורט1 ואמר: "נפגשתי עם הנשיא יעקב שחר, הייתה פגישה טובה וכנראה שתראו אותי פה גם בעונה הבאה. כולם יודעים שאני שמח כאן, אבל בוא נראה מה יקרה". כידוע, הקשר מחזיק בחוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת נראה כי שני הצדדים מעוניינים להאריך את ההתקשרות.

צפו בשרי מדבר על עתידו

עוד באותו נושא: צ'רון שרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי