גילי ורמוט תובע מהפועל חיפה כ-700 אלף שקל

גילי ורמוט
גילי ורמוט | אריאל שלום

הקשר, ששוחרר הקיץ על ידי סילבס ולמורת רוחו של יואב כץ, טוען למענקים שלא שולמו לו ודורש תשלום הוצאות פנסיוניות. מהמועדון נמסר: "התנהגות חסרת תום לב מצדו, מבקש לקבל עדיפות על פני כל השחקנים במדינה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

גילי ורמוט, שעזב את הפועל חיפה בקיץ האחרון ועדיין לא מצא קבוצה לעונה הנוכחית, הגיש באמצעות עורך דינו רועי רוזן תביעה נגד הפועל חיפה על סך כ-700 אלף שקלים, בטענה לאי תשלום מענקים והוצאות פנסיוניות.

למעשה, התביעה הוגשה כבר לפני עשרה ימים, אלא שהיום מונה בורר בדמותו של עו"ד שמעוני ובקרוב צפוי להיערך דיון ראשון. עד אז, תצטרך הפועל חיפה להגיש כתב הגנה. ורמוט זכה עם הפועל חיפה בגביע המדינה ובאלוף האלופים מאז חזר לקדנציה שנייה במועדון בינואר 2108.

כידוע, המאמן חיים סילבס בחר לוותר הקיץ על הקשר הוותיק, למרות רצונו של הבעלים יואב כץ לראות את ורמוט ממשיך במועדון וגם לאחרונה פנו גורמים בחיפה לוורמוט בניסיון לביון את האופציה להחזירו, אך הניסיונות עלו בתוהו נכון לכתיבת שורות אלה וכעת הצדדים בדרך לבית המשפט.

גילי ורמוט
כץ ו-ורמוט לפני כשנתיים וחצי. ייפגשו בבוררות | הפועל חיפה, רשמי

מהפועל חיפה נמסר על ידי עורכת הדין מירב רוזנפלד מנור: "מועדון כדורגל הפועל חיפה נוהג להסדיר את ענייניו המשפטיים במסגרת המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, באופן המכובד המתבקש, ולא בתקשורת ולכן נגיב בצורה מצומצמת. התובע שהשתכר אצל הנתבעת משכורות גבוהות במיוחד, הגיש כעת, לאחר סיום החוזה שלו, תביעת עתק מופרכת ומוגזמת, בניסיון חסר תום לב לגבות ממעסיקתו סכומים בקטגוריות ששולמו לו במלואן במסגרת השכר הכולל שלו. חלק אחר מתביעתו של התובע הוא ניסיון להיבנות מחלוקה מסוימת של תשלומי החוזה עמו, בעוד שבאופן מהותי הן טענות כזב של ממש והמועדון אינו חייב לו ולו משכורת אחת.

"עוד מבקש התובע להעדיפו על פני כל שחקני קבוצתו ולמעשה על פני כל שחקני המדינה ולהעניק רק לו סכומים שקוצצו על פי דין וכמקובל בארץ ובעולם מתקציב הקבוצה בעת משבר הקורונה. מדובר בהתנהגות חסרת תום לב. הפועל חיפה מצרה על התנהגותו של ורמוט ומצפה לדחיית תביעתו במסגרת הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, והיא תיתן את פרטי ההתייחסות הנדרשת במסגרת כתב ההגנה שיוגש שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי