מקורבי ורמוט: "התעלמו ממנו". בוריץ' נפצע בנבחרת

בהפועל חיפה כועסים על הקשר שהגיש תביעה וטוענים: "זאת הגישה עמה רצה להישאר?". בצד שלו טוענים: "שלח מכתב התראה ולא קיבל מענה". גם ענר שכטר צפוי להגיש תביעה. השוער כנראה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה את העונה רע מאוד עם נקודה אחת בלבד בחלוף ארבעה משחקים, אך במועדון שומרים על אופטימיות ומאמינים כי ייצאו מהמצב הקשה בעיקר לאור החיזוק המשולש שהגיע עם הצטרפותם של יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי וחנן ממן. בקבוצה של חיים סילבס מצפים כבר למשחק החזרה מהפגרה שיהיה הדרבי החיפאי. בינתיים, היום (חמישי) צפוי להיערך משחק אימון פנימי ובתחילת השבוע הבא ינסו במועדון למצוא יריבה למשחק אימון.

הערב גם התבשרו בקבוצה כי השוער יסמין בוריץ', שפתח במדי נבחרת בוסניה ורשם את הופעתו הרביעית במדיה, נפצע והוחלף כבר אחרי 20 דקות במשחק הידידות נגד איראן. על פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי בבוסניה, בוריץ' סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ברגל שמאל. בהפועל חיפה הבהירו כי אנשי הקבוצה עומדים בקשר עם בוריץ'.

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מעבר לבעיות המקצועיות, במועדון מתמודדים עם התביעות האחרונות שהוגשו נגד הקבוצה מצד מספר עובדי ושחקני המועדון בעבר. עוד לפני מספר חודשים נודע כי רופא הקבוצה, דובי שטיין, מתכוון להגיש תביעה וזאת לאחר שסיים את עבודתו בכרמל.

אתמול (רביעי) נודע גם כי הקשר הוותיק גילי ורמוט הגיש תביעה נגד הפועל חיפה בגין אי תשלום מענקים מהשנתיים האחרונות ותשלומים פנסיוניים.  התביעה של השחקן שגדל במועדון ונחשב לאחד האנשים המוערכים על ידי יואב כץ גרמה לתחושות קשות. בסביבתו של ורמוט ציינו הבוקר: "גילי לא רצה להגיש תביעה והיה חשוב לו לסיים את הסאגה בצורה יפה, אך מועדון לא התייחסו אליו. הוא שלח מכתב התראה ולא קיבל מענה ולכן לא היה מנוס מתביעה".

חנן ממן. בקבוצה אופטימיים שהחיזוק יביא לשינוי | ברני ארדוב

גורם במועדון התייחס ואמר: "גילי דיבר לא פעם על רצונו להמשיך. זאת הגישה עמה רצה להישאר כאן? פשוט חבל". גם החלוץ ענר שכטר צפוי לתבוע את המועדון וזאת לאחר הופתע לגלות כי למרות שאינו בתוכניות המקצועיות אז במועדון לא מוכנים לשחררו אלא רוצים לדרוש עליו דמי השאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי