צפו בתקציר: צמד לדוניו, מכבי חיפה הביסה 2:5 את נתניה

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מכבי חיפה, האתר הרשמי

החלוץ שהתאושש מפציעה כבש פעמיים במשחק האימון, מאיר בלט עם שער ובישול. גרשון וג'וש כהן פתחו בהרכב וחזרו לשחק, גם אל עביד זכה להזדמנות. אשכנזי יחזור לאימונים בשבוע הבא, הירוקים מקווים שיהיה כשיר לדרבי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צפו בתקציר: מכבי חיפה ניצחה 2:5 את נתניה, צמד לדוניו

בזמן שארבעה משחקניה שוהים עם באירופה עם נבחרת ישראל, מכבי חיפה ממשיכה לעבוד על מנת לחזור מפגרת הנבחרות בכושר הטוב שהביא אותה לפסגת הטבלה בליגת העל בתום ארבעה מחזורים, למרות משחק חסר. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה של ברק בכר משחק אימון נגד מכבי נתניה וסיימה אותו עם ניצחון מרשים 2:5.

דולב חזיזה העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-30 כשניצל מסירת רוחב טובה של טימותי מוזי. ארבע דקות לאחר מכן הגיע השני, אותו כבש רז מאיר בבעיטה מ-35 מטרים שעברה מעל השוער רז כרמי בדרך אל הרשת. בדקה ה-65 מאיר הוסיף בישול, בהגבהה לסתיו נחמני שהבקיע את השלישי מקרוב, ורבע שעה לסיום צ'רון שרי סידר לגודסוואי דוניו את השער הרביעי של מכבי חיפה. בדקה ה-78 רוני לאופר שלח מסירה ארוכה לדוניו, שעבר את השוער והשלים צמד עם השער החמישי של הירוקים. חן עזרא כבש לזכות נתניה בדקה ה-84 ודקה לסיום, לאמק בנדה צימק בשער אחד נוסף שחתם את התוצאה הסופית.

מי שפתח בהרכב נגד "היהלומים" הוא הבלם רמי גרשון, ששב אתמול לאימונים אחרי שהתאושש מפציעה במשחק האימון נגד נוף הגליל ונעדר משני המשחקים האחרונים. מלבד דוניו, גם החלוץ יהאב אל עביד עלה ב-11 של בכר שאף קיבל בחזרה את השוער ג'וש כהן, אשר נעדר מהמשחקים האחרונים.

דוניו מקבל את החיבוקים | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, טימותי מוזי, רוני לאופר, עאיד חבשי, רמי גרשון, רז מאיר, חוסה רודריגס, מאור לוי, דולב חזיזה, יהאב אל עביד, גודסוואי דוניו. כן שותפו: עומרי גלזר, סתיו נחמני, בסאם זערורה, סונקו קאבה, צ'רון שרי, אדר אזרואל, עילאי חג'ג'.

הרכב מכבי נתניה: רז כרמי, דולב אזולאי, אקינסולה אקיניימי, רותם קלר, כארם ג'אבר, יובל שדה, עומרי גאנדלמן, אלעד שחף, קוואן פרייטר, רון אשכנזי, בן אז'ובל. כן שותפו: גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, אביב אברהם, חן עזרא, אלמוג כהן, עידו ואייר, איילון ירושלמי, משה נולה, קליאן ואן דר קאפ, ירין שרעבי.

בכר. ניצחון מרשים במשחק האימון | מכבי חיפה, האתר הרשמי

תשעה משחקים בחודש יחכו לקבוצה לאחר הפגרה ולכן במכבי חיפה מבינים שעל מנת להמשיך בכושר הטוב מפתיחת העונה, יש צורך בסגל רחב, בייחוד לאור מכת הפציעות המוקדמות. כזכור, מעבר לחיסורים של כהן וגרשון שהספיקו לחזור לכשירות, הירוקים איבדו לאחרונה את יאניק ווילדסחוט לחודש וחצי, כשגם יובל אשכנזי צפוי לחזור לאימונים בהדרגה אחרי הפגרה ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר לדרבי החיפאי.

בינתיים, במועדון עוקבים בדריכות אחרי ההתפתחויות בנבחרת ישראל, על רקע ביטול המשחק נגד נורבגיה בשל אבחונו של מואנס דאבור כחיובי לקורונה. טאלב טוואטחה, סאן מנחם, נטע לביא ומוחמד אבו פאני נמצאים כולם בסגל של וילי רוטנשטיינר ובכרמל מחזיקים אצבעות שיחזרו בשלום מבלי להידבק בנגיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי