לפני ההצעה לקיצוץ: זהבי היה אמור להפוך לאחד המשתכרים הגבוהים

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

לבית"ר הייתה אופציה להאריך את חוזהו של הבלם שנפצע, אבל חוגג לא התכוון לממש אותה. לדברי מקורביו, הקיצוץ אותו היא מציעה עומד על כמחצית מחוזהו. ורדסקה שטוען לפציעה עדיין לא מתאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה אמש (חמישי) שאור זהבי שבר את הזרת וייעדר עשרה ימים מאימונים, אך בכל מקרה נראה כי הבלם לא היה מתוכנן לקחת חלק במשחקי הקבוצה כל עוד לא חתם על חוזה חדש. כפי שפרסמנו כאן השבוע, בית"ר הגישה לסוכנו אבי נמני הצעה לחתום על חוזה מקוצץ לשנתיים, כשהשחקן הודיע שהוא מתלבט באשר להצעה. בבית"ר אופטימיים ומעריכים שיחתום.

מתברר כי לבית"ר הייתה אופציה להאריך את חוזהו של הבלם בעונה הבאה, אבל בסכומים גבוהים יותר. זהבי מרוויח כיום יותר מ-40 אלף שקל כולל מענקים, ולספורט1 נודע כי על פי האופציה בחוזה הראשוני עליו חתם – שכרו יהיה אחד הגבוהים במועדון, כך ששכרו במונחי ברוטו היה אמור להיות גבוה ביותר מפי שניים מאשר חוזהו הנוכחי. משה חוגג לא מתכוון לממש את האופציה הזאת ולכן בית"ר הציעה לו לקצץ כמחצית מחוזהו הנוכחי. השחקן עצמו מצפה להצעה גבוהה יותר. "כל השחקנים קיצצו כ-30%, ההצעה כוללת את הקיצוץ הזה והבטחה לחוזה לעונה נוספת", אמר מקורב לעסקה.

בית"ר הודיעה אמש שגם דיוגו ורדסקה עדיין לא מתאמן וכך גם אנטואן קונטה, אשר נמצא בטיפולים. לפיכך, הקבוצה נותרה לעת עתה עם בלם כשיר אחד בסגל, טל בן חיים, משום שאוראל דגני נמצא עם הנבחרת. תמיר עדי, שמתפקד לעיתים כבלם נוסף, גם הוא אינו כשיר כרגע.

דיוגו ורדסקה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי