בהפועל חיפה מחכים לעדכון מבוסניה: בוריץ' ייעדר מהדרבי?

במועדון ממתינים לתוצאות הבדיקה של השוער, שנפצע במשחק ידידות של נבחרת בוסניה ועל פי ההערכה הראשונית סובל ממתיחה. קדוש כבר בכוננות ויעמוד בשער במשחק אימון מול מכבי תל אביב בשבוע הבא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דאגה גדולה בהפועל חיפה לאור פציעתו של השוער יסמין בוריץ'. אתמול (חמישי) עלה השוער להופעתו הרביעית במדי נבחרת בוסניה, אך כבר לאחר 20 דקות נפצע במשחק הידידות נגד נבחרת איראן ונאלץ לנטוש את כר הדשדא.

השוער סובל ככל הנראה ממתיחה בשריר הירך האחורי, כך על פי ההערכה הראשונית של הצוות הרפואי הבוסני והוא צפוי לעבור בדיקות נוספות, אבל לא נראה כי יהיה כשיר לדרבי נגד מכבי חיפה בשבת הבאה (19:50, ישיר בספורט1). בחיפה דיברו על העובדה שבוריץ' פתח את העונה בצורה לא מספיק טובה, אך כמובן שבמועדון מקווים שהבוסני יעמוד בשער במשחקים הקרובים. אם בוריץ' לא כשיר, רן קדוש יפתח במקומו.

בינתיים, נראה שקדוש יערוך חזרה גנרלית במשחק אימון מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. בהפועל חיפה מקווים שבמשחק נגד הצהובים יוכלו לתרגל את השיטה עמה יפתחו גם במשחק הליגה הקרוב. הבלם מיקי סירושטיין, שלא שותף במשחק מול מכבי נתניה למרות שהיה בסגל, החלים מפציעה ובתחילת שבוע הבא יחזור לאימונים מלאים.

רן קדוש
רן קדוש. שוער המשנה בכוננות | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, סילבס מקווה להכניס ככל שניתן את השחקנים החדשים, רוסלן ברסקי וחנן ממן כאשר גם המגן יהב גורפינקל יחזור לאימוני הקבוצה וזאת לאחר שהורחק אתמול במשחק הנבחרת הצעירה מול מקדוניה הצפונית. "יש לנו כעת סגל רחב ומעבר לדרבי מצפים לנו שלושה משחקים בשבוע הבא, לכל שחקן תהיה חשיבות גדולה", אמרו בחיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי